[QUOTE="Gigi";27056358]Miten noin vähän katylina? Olekko vaan muutaman päivän kuukaudessa?[/QUOTE]
n. 50 tuntia kuussa, enemmän olisin halunnut, mutta aikataulut eivät oikein natsaannet. Olen päivät tyttöni kanssa kotona ja 3-4 iltana viikossa töissä. Viikonlopuisin mahdollisesti aamuisinkin. Lisäksi saatan joutua tuuraamaan välillä.
[QUOTE="Gigi";27056470]Eihän tuo kannata yhtään Katylina.[/QUOTE]
Siitä saa kuitenkin työkokemusta. Se on parempi cv:ssä kuin ei mitään. Itse olen tehnyt viimeksi osa-aikatyötä, jossa tuntipalkka oli hyvä, mutta tunteja kuussa ehkä 20. ei siitä montaa satasta tienannut. Selkeästi alle ton. Mun tilanteessa sekin oli kuitenkin puhdasta tuloa.
[QUOTE="Gigi";27056470]Eihän tuo kannata yhtään Katylina.[/QUOTE]
Mitä tarkoittaa tuo "ei kannata"? Eli parempi hakea tukia kuin käydä töissä? Päinvastoin, esimerkillistä toimintaa. Ja nimenomaan tuolla asenteella Katylina tulee jatkossa tienaamaan jo paljon paremmin kun taas tällaiset Gigit vielä silloinkin ihmettelevät miksei yhteiskunta hoida ylläpitoa.
Mulla on tällä hetkellä perus-kuukausiliksa jotain alle 1400 e/kk kun omasta tahdostani teen osa-aikaisena eli n. 30-32 viikkotunnein ja vaihdoin vielä työpistettä heinäkuun alusta kun edellisessä ei enää olisi ollut mahdollista tehdä osa-aikaisena ja sen vuoksi putosi myös tuntiliksa jonkun verran. Onneksi lisäksi saa provisiot joilla pystyy vähän korjaamaan tulotasoa ja onneksi tilanne jatkuu vain ensi kesään. Mutta tämä oli ainoa tapa selviytyä koululaisen iltapäivistä ja sille ei voi rahallista arvoa oikein laskea. En siis kadu päätöstäni vaikka kyllähän mä sille lisärahallekin käyttöä keksisin...