Pienellä palkalla töitä tekevät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Gigi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
9e/päivä, eli 1,50e/tunti

Kovaa, raskasta, monipuolista ja erittäin fyysistä duunia!

Välillä on paleltumia, avohaavoja, rasitusvammoja, milloin menee selkä, toisinaan pimenee silmissä.

Mutta hyvä, että eliitillä palkka juoksee. Pääseepähän etelän lämpöön panemaan huoria ja syömään kaviaaria kultalautasilta.

[QUOTE="vieras";27059275]9e/päivä, eli 1,50e/tunti

Välillä on paleltumia, avohaavoja, rasitusvammoja, milloin menee selkä, toisinaan pimenee silmissä.[/QUOTE]

Niin ootko oikeissa TÖISSÄ vai lasketko kotiäitinä olon tms. työksi?

Me TYÖSSÄ käyvät kun tehdään kaikki se ILMAISEKSI ja työpäivän päälle, mistä kotiäidille maksetaan ja saa uhrata siihen koko päivän...

[QUOTE="Gigi";27056470]Eihän tuo kannata yhtään Katylina.[/QUOTE]

Kyllä se sinänsä, saan kotihoidontukea samaan aikaan ja lapsilisän, elatustuen sekä mies on hyväpalkkaisessa työssä. Taskurahat tuolla tienaa lähinnä, todella vähän palkkaa työn rankkuuteen verrattuna tosin, mutta onhan sekin cv:n täytettä ja työkokemusta.

[QUOTE="vieras";27059275]9e/päivä, eli 1,50e/tunti

Välillä on paleltumia, avohaavoja, rasitusvammoja, milloin menee selkä, toisinaan pimenee silmissä.

Mutta hyvä, että eliitillä palkka juoksee. Pääseepähän etelän lämpöön panemaan huoria ja syömään kaviaaria kultalautasilta.[/QUOTE]

Vammat siis itsessäni, ei muissa henkilöissä.

[QUOTE="vieras";27059418]Vammat siis itsessäni, ei muissa henkilöissä.[/QUOTE]

Aivan. Kannattaa jumpata ja harrastaa liikuntaa, niin ei tarvitse valittaa selkäkipuja. Kyllä työtä pitää jaksaa tehdä, sairasloma ei tuollaisiin ole mikään ratkaisu!

[QUOTE="vieras";27059436]Aivan. Kannattaa jumpata ja harrastaa liikuntaa, niin ei tarvitse valittaa selkäkipuja. Kyllä työtä pitää jaksaa tehdä, sairasloma ei tuollaisiin ole mikään ratkaisu![/QUOTE]

Olen kamppailulajeja ja kehonrakennusta harrastava mies, joka on erittäin hyvässä kunnossa :)

Mutta kiva kun välität! <3

Mä oon aina ajatellut että mulla on erityisen huono palkka. vajaa 18eur/h. Taitaa se toki ollakin tälleen it-alalla pk-seudulla ja korkeakoulututkinnolla, mutta luulin oikeasti että mä tienaan jotenkin todella vähän. Vaan onhan sitä pienempipalkkaistakin puuhaa tietysti, tämä ketju avasi silmäni.

[QUOTE="KTM";27062194]Mä aattelin, että olen pienipalkkaisin yliopistotutkinnon omaava, joka käy kokopäivätyössä. Ja näköjään olenkin. 1600€/kk netto.[/QUOTE]

Et ole. Mulla on ylempi kk-tutkinto, vaikka sitä ei kylläkään mun pph:n duunissa vaadita. Netto on n. 1400. Mutta minkäs teet. Kun vaan tykkään työstäni paljon enemmän kuin mitä tykkäsin akateemisesta alasta.

Mulla on tällä hetkellä perus-kuukausiliksa jotain alle 1400 e/kk kun omasta tahdostani teen osa-aikaisena eli n. 30-32 viikkotunnein ja vaihdoin vielä työpistettä heinäkuun alusta kun edellisessä ei enää olisi ollut mahdollista tehdä osa-aikaisena ja sen vuoksi putosi myös tuntiliksa jonkun verran. Onneksi lisäksi saa provisiot joilla pystyy vähän korjaamaan tulotasoa ja onneksi tilanne jatkuu vain ensi kesään. Mutta tämä oli ainoa tapa selviytyä koululaisen iltapäivistä ja sille ei voi rahallista arvoa oikein laskea. :) En siis kadu päätöstäni vaikka kyllähän mä sille lisärahallekin käyttöä keksisin...

Miten miusta tuntuu et mie taidan tehä täsmälleen samaa työtä kun sinä? :D Myyt saunalahtea? Enialla?

Alkuperäinen kirjoittaja tägi;27062820:
Miten miusta tuntuu et mie taidan tehä täsmälleen samaa työtä kun sinä? :D Myyt saunalahtea? Enialla?

Mä olen yhden operaattprin asiakaspalvelussa (puh) ja mun palkkani on n. 1700+provikat (mulla vaan n50e kk). Mulla amk-tutkinto joten eipä paljon hymyilytä :/

[QUOTE="pönttö";27059596]Mä oon aina ajatellut että mulla on erityisen huono palkka. vajaa 18eur/h. Taitaa se toki ollakin tälleen it-alalla pk-seudulla ja korkeakoulututkinnolla, mutta luulin oikeasti että mä tienaan jotenkin todella vähän. Vaan onhan sitä pienempipalkkaistakin puuhaa tietysti, tämä ketju avasi silmäni.[/QUOTE]

It-alalla pk-seudulla on toki vähän. Mut muuten ei.

Yhteistyössä