Pienen pahanhajuinen hengitys??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihimettelleepi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihimettelleepi

Vieras

Poikani kohta 1v hengitys haisee mielestäni pahalle ja ihmetteln mistä se voi johtua. Mielestäni alkoi sen jälkeen kun sairasti viikon oksennustautia eli ihan vähän aikaa sitten. Unohdin eilen lääkärireissun yhteydessä kysyä asiasta. Kohta on uusi käynti mutta onko kenelläkään kokemusta vastaavasta? Parhaillaan sairastetaan korvatulehdusta..

Meidän lapsilla haisee hengitys pahalle korvatulehduksen aikana. Lääkäri vähän naurahti kun joskus mainitsin asiasta. Mutta siitä aina huomaan että on korvatulehdus kun alkaa hengitys haista.

Alkuperäinen kirjoittaja äippä:
Meidän lapsilla haisee hengitys pahalle korvatulehduksen aikana. Lääkäri vähän naurahti kun joskus mainitsin asiasta. Mutta siitä aina huomaan että on korvatulehdus kun alkaa hengitys haista.

Oikeastaan sen aikaa se onkin haissut nyt kun alan miettimään. Voisikohan syy ollakin sitten siinä? Normaalisti ei kyllä ole tuolla tavoin tuoksahtanut.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä 4v tulee niitä keltaisia "möykkyjä" kurkusta (jotka heisee pahalle). Tätä mä oon ihmetelly että kuinka noin nuorella?

Onko hänellä ollut esim. angiina? Olen kuullut, että ainakin sen "jälkitautina" voisi tulla noita proppuja.

Meillä 4v tulee niitä keltaisia "möykkyjä" kurkusta (jotka heisee pahalle). Tätä mä oon ihmetelly että kuinka noin nuorella?

Onko hänellä ollut esim. angiina? Olen kuullut, että ainakin sen "jälkitautina" voisi tulla noita proppuja.

Ei mun mielestä....Niitä tulee mullakin, enkä oo ikinä sairastanu angiinaa. ellei sitä sitte sairasta huomaamattaan, mutta tuskin (c;

Yhteistyössä