A
"anne"
Vieras
Kun se ei paljoa tule meille maksamaan niin on helppoa laittaa lapsi päiväkotiin. Jos menisi isompi maksu hoitaisin itse kotona.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Paljonko muuten on se pieni maksu?
Niinpä. Sen vuoksi saman hoidon pitäisi olla kaikille samanhintaista. Myös työttömät joutaisivat hoitamaan lapsensa kotona tai sitten maksaa päiväkotihoidosta täyden hinnan.
Päiväkodissa, jossa olen töissä oli muutama vuosi sitten perhe, jonka äiti oli jäämässä äitiyslomalle. Kehotimme perhettä hakemaan 4v. lapselle kerhopaikkaa. Äiti innostui heti asiasta, koska lapsen kaverikin kävi samaa kerhoa. Päiväkotimme johtaja oli tyytyväinen, koska alueella oli paljon jonossa lapsia, joista osa joka tapauksessa saisi paikan jostain kauempaa. Äiti ilmoitti n. kuukautta myöhemmin, ettei haekaan kerhopaikkaa, koska kerho maksaa 30/kk ja päiväkoti ei maksaisi heille mitään.
Kannattaisin kyllä sitä, että edes joku maksu menisi kaikilta. Esim. minimi 2/päivä. Korvauksena vaikka syödyistä aterioista.
Niinpä. Sen vuoksi saman hoidon pitäisi olla kaikille samanhintaista. Myös työttömät joutaisivat hoitamaan lapsensa kotona tai sitten maksaa päiväkotihoidosta täyden hinnan.
On niitä ilmaisiakin esim. seurakunnalla, mutta tässä tapauksessa se sijaitsi liian kaukana kotoa (n. 3km), joten kyseinen äiti ei pitänyt mahdollisena kuljettaa lasta ilman autoa.Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;28732338:Niin, tai voisiko kerho olla ilmainen?
Alkuperäinen kirjoittaja äitivm79;28732686:Minä työtön, mies töissä ja lapsilla ois hoitomaksut yhteensä 540 e...Ärsyttää kyllä!
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;28732735:Minusta päivähoidon pitäisi olla ilmainen niille, joiden lapsilla on päiväkodissa parempi olla kuin kotona.