Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Mun on tunnustettava, etten tiedä kuka on Martti Servo :ashamed:
joten voin varmaan vinkata että häntä kannattaa mennä kuuntelemaan.
Eikös tuollla Storyvillessä ole jazzia aika usein saatavilla B)
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Kiitos, olisko Servoa alkupalaksi ja jazzia jälkkäriksi. Vai ovatko kovin kaukana toisistaan paikat, joissa musiikin antia tarjoillaan?
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Nyt mä sivistyntuo Servo vaatisi varmaan lasillisen seurakseen B)
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Nyt mä sivistyntuo Servo vaatisi varmaan lasillisen seurakseen B)
Ihan tosi![]()
Jotenkin tuo linkittämäni kappale sopisi vain tämän viikon tunnelmiin. Esikoistytär osaa olla aika vaativa uhmaikäinen.
Alkuperäinen kirjoittaja helmeilevä urpo:parempi vaihtoehto olisi poisonblackin keikka B)
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:musta tuntuu että meillä on pahimmassa uhmaiässä tämä kaikista suurin talon naispuolinen edustaja :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:musta tuntuu että meillä on pahimmassa uhmaiässä tämä kaikista suurin talon naispuolinen edustaja :ashamed:
Ai tuota on enemmänkin liikkeellä :snotty: ?
Alkuperäinen kirjoittaja helmeilevä urpo:http://www.youtube.com/watch?v=9PpKfQovS7w
tämähän on mitä kevyintä ja iloisinta rallattelua B)
Alkuperäinen kirjoittaja oho:*yrjöööööö*
no on sulla vaihtoehdot... jospa jäisit kotiin ja korkkaisit kaljan?