Pieni suklaapuoti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lunatic

Vieras
Kyllä vaan on koskettava elokuva.. tai hurmaava.. mikä mahtais olla paras sana kuvaamaan.
Olen kyllä ennenkin katsonut, mutta taisi nyt upota vielä paremminkin.
=) :flower:

Tuliko se juuri telkkarista vai mistä tää keskustelu sai alkunsa? Minä en pitäny elokuvasta, mutta kirja on aivan loistava. Luen parhaillaan jatko-osaa joka myös tosi hyvä.

Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Joo, minusta oli :) En ole kyllä antanut sille leffalle toista mahdollisuutta ja olen antanut leffan jonnekin eteenpäinkin.

No voihan toi olla imelä jos katsoo vääränä päivänä. Ei siinä mitään jos et tykkää. Itse samaistuin noihin "toisinajattelijoihin" ja ateisteihin, kun koko muu kylä oli vanhoillista. Ei se mitenkään imelää ollut vaan pirun todellista.
Eikä siinä mitään romantiikka-hömppääkään ollu.

Alkuperäinen kirjoittaja vv:
Tuliko se juuri telkkarista vai mistä tää keskustelu sai alkunsa? Minä en pitäny elokuvasta, mutta kirja on aivan loistava. Luen parhaillaan jatko-osaa joka myös tosi hyvä.

Ei tullu telkusta, ihan dvd.ltä katsoin.

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
No voihan toi olla imelä jos katsoo vääränä päivänä. Ei siinä mitään jos et tykkää. Itse samaistuin noihin toisinajattelijoihin ja ateisteihin, kun koko muu kylä oli vanhoillista. Ei se mitenkään imelää ollut vaan pirun todellista.
Eikä siinä mitään romantiikka-hömppääkään ollu.

Olen kyllä samaa mieltä tuosta. Voi olla suurin syy, etten kauheasti pidä Johnny Deppistä :)

mä tykkään edelleen kaikesta mikä vaan soljuu eteenpäin ja tulee tunne, et on osa sitä elokuvaa... sama juttu kirjallisuudessa...vaikee selittää...välttämättä juonen ei tarvi olla kummoinen, jos tuntuu et on osa sitä aikaa ja paikkaa...

ok. Nou hätä. :D

Minulle käy aika usein, etten pidä niistä leffoista, jotka ovat monen muun mieleen, pidän kummallisista tai muitten huonoina tai tylsinä pitämistä leffoista. Ja joitakin pidän itsekin tylsinä, mutta siitä huolimatta oikein hyvinä :D

ok. Nou hätä. :D

Minulle käy aika usein, etten pidä niistä leffoista, jotka ovat monen muun mieleen, pidän kummallisista tai muitten huonoina tai tylsinä pitämistä leffoista. Ja joitakin pidän itsekin tylsinä, mutta siitä huolimatta oikein hyvinä :D

No en minäkään mistään kassamgneeteista yleensä perusta. Suosikkiellut on sellasia mitä ei koskaan kukaan muu varmaan muistakaan, tai sitten ne on ihan "roskaa" mukamas.

Tänään nyt uppos toi, mutta meinaan viel katsoa jonkun muunkin tänään.
=)

Alkuperäinen kirjoittaja vv:

Ei tullu telkusta, ihan dvd.ltä katsoin.

Aa, no sitten. Hassu sattuma vain kun just juttelin kaverinkin kanssa ko elokuvasta:)

Tänään nyt uppos toi, mutta meinaan viel katsoa jonkun muunkin tänään.
=)

Oletko nähnyt Revolutionary Roadin? Voisin kuvitella, että se miellyttäisi sinua, ei ole imellystä :)

Se oli ihan tyhmä, mielestäni. Ahdistava. Tylsä.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Se oli ihan tyhmä, mielestäni. Ahdistava. Tylsä.

Minusta Kate Winslet teki hienon roolin, Leonardo oli ihan statisti.

Puhuit tuolla aiemmin ihmisistä, että mimmoisia ne ovat. Minusta tässä oli paljon enemmän ihmiset semmoisia, kuin ne oikeasti ovat.

Minusta tossa elokuvassa on opetus.
Elämästä pitää nauttia, huonoihin asioihin ei kannata jäädä rypemään jne tms.. Ihminen on vapaa ajattelemaan itse.. ja mitä kaikkea.

Yhteistyössä