V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
pistähän YV:tä ni korjataan asia. Terv. 18+Ilmeisesti tässä täytyy dildoon turvautua, kun muita neuvoja ei juurikaan tuntunut tippuvan
T. N1996
Ei kaikilla, mutta suuntaa Kongoon, sieltä löydät tutkitusti isoimmat.
Suomesta löytyy yllin kyllin jättikaluisia miehiä. Ovat aktiivisia monilla seksisaiteilla. Yhdeltä sellaiselta minäkin olen monta isokaluista rakastajaa saanut itselleni. Rajansa kyllä siinäkin, muutama niin ison vehkeen omaaja tarjokas on tullut vastaan, ettei tee mieli edes kokeilla.
Täyttä paskaa! Suomesssa on tutkimusten mukaan vain 1%, jolla on keskimittaista isompi!
Mikäli 100% naisista haluaa tuota 1%:ta, niin moniko jää ilman?
Miksi joku muu kirjoittelee ap:na? Ap:han ei haaveillut mahdollisimman isosta vaan normaalikokoisesta. Mikropenis on eri asia kuin pieni penis. En tiedä kumpi ap:n miehellä on.
Vaikea tilanne. Kiusoitella ei kannata. Aika näyttää...
Täyttä paskaa! Suomesssa on tutkimusten mukaan vain 1%, jolla on keskimittaista isompi!
Onko sulla paljonkin asiasta omakohtaista kokemusta? Minulla on, joten voit työntää tutkimuksesi sinne missä aurinko ei paista, koska sillä ei ole mitään merkitystä minun kokemiini asioihin. Etsivä löytää helposti halutessaan isoa munaa Suomesta. Se on fakta.
Tässä neropatti, olen aina tätä coccania pitänyt idioottina. Mutta jätän hänet pohtimaan tätä 1% teoriaa. Ehkä hän jopa huomaa, että ei se nyt aivan noin mene
Taa occami on kyllä hauskin idiootti täällä, ikinäToki kyseessä on vain peräkammarien trolli, jota äiti vielä ruokkii.
Heh. Olisko kuitenkin niin, että 50 prosentilla on keskimittaista isompi
Näinkin asian voi nähdä, mutta kyse oli nyt todella isoista, jotka asettuvat sinne gaussin käyrän ääripäähän, eikä keskivaiheille.
"Täyttä paskaa! Suomesssa on tutkimusten mukaan vain 1%, jolla on keskimittaista isompi!"
Luepa kirjoituksesi uudestaan.
Mikään muu ei voi sitä ilmiötä selittää.
No joo .. totta. Kirjoitusvirhe. Tyypillistä täällä tarkertua kirjoitusmokaan ymmärtämättä asian sisältöä. Very aspergerish.
Juurihan sanoin, että tietyillä sivustoilla pyörii paljon isokaluisia. Sieltä naisten (ja miesten) on helppo poimia isokaluiset miehet. Pienikaluisten on turha yrittää valehdella, koska jäisivät kuitenkin kiinni siitä.
Olet koominen, täällä kaikki nauraa jo sinulle, katsotaan pitkäänkö jaksat
Ja kyllä tyhmähän sinä olet.
Muttta jatka toki, saa aina hyvät naurut![]()
Ok. En tiennyt moisista. Eli löysäpilluiset naiset pörrää isokaluisten miesten sivuilla? Check.
Olet koominen, täällä kaikki nauraa jo sinulle, katsotaan pitkäänkö jaksat
Ja kyllä tyhmähän sinä olet.
Muttta jatka toki, saa aina hyvät naurut![]()
Normikaluinen mies ei tunne käsitettä löysä pillu. Pienikaluisille sellainen ilmiö saattaa olla olemassa.
Nyt iskit arkaan paikkaan.
Minä aluksi melkein haksahdin tuohon tyyppiin, mutta paljasti itsensä viimeistään siinä vaiheessa, kun alkoi horottelemaan naisia.
Miksi luulit, että olisin vapaa tai haluaisin tutustua sinuun? Ei kannata elää harhoissa.