?
^
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja väsynyt äiti:Alkuperäinen kirjoittaja .:Alkuperäinen kirjoittaja väsynyt äiti:Alkuperäinen kirjoittaja Voi:Kurja tilanne ap...Ja on sulla kyllä harvinaisen lapsellinen mies tossa asiassa! Näytäppä vaikka toi sun kirjottama juttu sille jos se sit vaikka tajuais? Selitä vaikka miehelles ett et halua hommailla jos lapsi on hereillä kun et pysty keskittymään itse hommailuun ja haluaisit mieluummin tehdä sen rauhassa ilman kiirettä. Jos vaikka noin nätisti sanottuna menis paremmin perille. Ja laitat miehes ottamaan selvää naisten seksi haluista eri elämänvaiheissa ja raskauden kulusta ja siihen liittyvistä kivuista,luulis sit et tajuaa! Se ei taida oikeesti ees tietää mitä liitoskivut on ja mistä ne johtuu.
Mä olen nämä kaikki asiat mitkä kirjoitin selittänyt miehelle vaikka kuin useasti ja joka ikinen kerta se näistä syistä mulle suuttuu.
Ja miehen mielestä nainen ei saa valittaa kipuja raskauden/synnytyksen suhteen, koska eihän se tekeminenkään ole sattunut... Eihän hänkään aina kaikkia kipujaan koko ajan korosta tai edes mainitse. Siis tätä mieltä mies...
Ja jos tietäisi että tästä täällä kirjoitan suuttuisi ihan älyttömän paljon...
onks tää provo vai ootko oikeesti tollaisen hirviön kanssa tehnyt 2 lasta? sinuna lähtisin ja ÄKKIÄ!
Ei hän ennen ollut tällainen, muuttui koko mies jonkin verran toisen plussan jälkeen vaikka itse hän toisen lapsen halusi pienellä ikäerolla. En aikaisemmin tällaisia piirteitä hänessä ole huomannut, nyt viimeiset n. 5kk hän on ollut tuollainen.
onko miehelle tullut paniikki?