Pienten lasten vanhempien seksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja väsynyt äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja väsynyt äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja Voi:
Kurja tilanne ap... :( Ja on sulla kyllä harvinaisen lapsellinen mies tossa asiassa! Näytäppä vaikka toi sun kirjottama juttu sille jos se sit vaikka tajuais? Selitä vaikka miehelles ett et halua hommailla jos lapsi on hereillä kun et pysty keskittymään itse hommailuun ja haluaisit mieluummin tehdä sen rauhassa ilman kiirettä. Jos vaikka noin nätisti sanottuna menis paremmin perille. Ja laitat miehes ottamaan selvää naisten seksi haluista eri elämänvaiheissa ja raskauden kulusta ja siihen liittyvistä kivuista,luulis sit et tajuaa! Se ei taida oikeesti ees tietää mitä liitoskivut on ja mistä ne johtuu.

Mä olen nämä kaikki asiat mitkä kirjoitin selittänyt miehelle vaikka kuin useasti ja joka ikinen kerta se näistä syistä mulle suuttuu.
Ja miehen mielestä nainen ei saa valittaa kipuja raskauden/synnytyksen suhteen, koska eihän se tekeminenkään ole sattunut... Eihän hänkään aina kaikkia kipujaan koko ajan korosta tai edes mainitse. Siis tätä mieltä mies...

Ja jos tietäisi että tästä täällä kirjoitan suuttuisi ihan älyttömän paljon...

onks tää provo vai ootko oikeesti tollaisen hirviön kanssa tehnyt 2 lasta? sinuna lähtisin ja ÄKKIÄ!

Ei hän ennen ollut tällainen, muuttui koko mies jonkin verran toisen plussan jälkeen vaikka itse hän toisen lapsen halusi pienellä ikäerolla. En aikaisemmin tällaisia piirteitä hänessä ole huomannut, nyt viimeiset n. 5kk hän on ollut tuollainen.

onko miehelle tullut paniikki?

Alkuperäinen kirjoittaja voi hyvänen aika:
Miten olet rakastunut/rakastat noin ymmärtämätöntä ihmistä? Että ei saa valittaa kipuja raskauden tai synnytyksen suhteen... Voimia sulle! Ei todellakaan ole epänormaalia olla vaikka koko raskausaikaa ilman seksiä. Tai vauvan ekaa ikävuotta. Sun mies on epänormaali.

Siis mies on ollu viimeiset n. 5kk tällainen. Ei ole ollut lähellekkään tällainen ennen, ja ekan odotuksen aikaan oli koko ajan huolissaan kaikesta ja pienimmästäkin asiasta pisti soittaa äitipolille. Ei vähätellyt mitään kipuja raskauden aikana tai synnytyksessä. Hoiti lasta alkuun tosi paljon, kotona ollessa enemmän kuin mä itse, hoiti aluksi kaikki yöheräilyt ja sen jälkeenkin todella suuren osan (en pystynyt imettämään erilaisten lääkkeiden takia mitä sain synnytyksen jälkeen eikä lapsi enää huolinut tissiä kun olisi ollut lupa, niin pullosta kun pystyy isäkin ruokkimaan).

Meillä ollut kaksi täysin seksitöntä raskautta kohonneen keskenmenoriskin takia ja valitusta ei ole mieheltäni kuulunut, vaikka eihän tää nyt mikään ihannetilannekaan ole. Ei tulis kyllä itsellekään mieleen puuhastella jos vauva on yksin hereillä viereisessä huoneessa; ajatukset pyörisi vaan siinä että mitähän vauva tekee. Eikö vauva ihmettelisi mihin äiti hävisi?

Alkuperäinen kirjoittaja voi hyvänen aika:
Miten olet rakastunut/rakastat noin ymmärtämätöntä ihmistä? Että ei saa valittaa kipuja raskauden tai synnytyksen suhteen... Voimia sulle! Ei todellakaan ole epänormaalia olla vaikka koko raskausaikaa ilman seksiä. Tai vauvan ekaa ikävuotta. Sun mies on epänormaali.

Siis mies on ollu viimeiset n. 5kk tällainen. Ei ole ollut lähellekkään tällainen ennen, ja ekan odotuksen aikaan oli koko ajan huolissaan kaikesta ja pienimmästäkin asiasta pisti soittaa äitipolille. Ei vähätellyt mitään kipuja raskauden aikana tai synnytyksessä. Hoiti lasta alkuun tosi paljon, kotona ollessa enemmän kuin mä itse, hoiti aluksi kaikki yöheräilyt ja sen jälkeenkin todella suuren osan (en pystynyt imettämään erilaisten lääkkeiden takia mitä sain synnytyksen jälkeen eikä lapsi enää huolinut tissiä kun olisi ollut lupa, niin pullosta kun pystyy isäkin ruokkimaan).

Mikä ihme sille sit nyt on tullut? Joku mielenhäiriö tai aivokasvain? Ihan uskomattomalta kuulostaa.

Tuollaisia ne miehet on. Aina kinuamassa seksiä.
Pelkkä läheisyys ei ole mitään. Ensin pyydetään että pitää sanoa rehellisesti haluaako seksiä vai ei. Sitten kun on rehellinen ja sanoo ei = mökötystä
Jos antaa "säpistä" = mökötystä

Mitä siitä jos vähän väsyttää, pääasia että mies saa seksiä.

Alkuperäinen kirjoittaja kysynpä vielä:
eikö mies itse huomaa muutosta käytöksessään?

Siis olen siitä sanonut ja kysynyt mistä johtuu niin toteaa vaan loukkaantuneena ja suuttuneena että kaipa hän on hullu. Asiallisesti siitä ei pysty keskustelemaan.

Mut on alettava iltatoimiin lapsen kanssa. Toivon että me päästään nukkumaan ennen kuin mies tulee kotiin ku en jaksa enää tänään anella sopua... Musta vaan seksi on niin tyhmä syy riidellä, enkä jaksa olla aina pyytelemässä anteeksi kun ei multakaan anteeksi pyydetä.

Kiva tietää et en ole ainoa joka ei halua raskaana tai pienen lapsen äitinä.
Mut ikävä todeta et olen tosiaan ainoa jolla on näin tunnevammanen mies ja joka ei tajua hankkiutua eroon tällaisesta miehestä...