S
Sihteeri
Vieras
Yksi mies muuten sanoi minulle, että häntä inhottaa se, kun vauva roikkuu koko ajan vaimon tississä, eikä se vaimo edes pidä intiimihygianastaan enää huolta, puhumattakaan, että ajaisi karvansa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Sihteeri:Yksi mies muuten sanoi minulle, että häntä inhottaa se, kun vauva roikkuu koko ajan vaimon tississä, eikä se vaimo edes pidä intiimihygianastaan enää huolta, puhumattakaan, että ajaisi karvansa.
Alkuperäinen kirjoittaja Sihteeri:Yksi mies muuten sanoi minulle, että häntä inhottaa se, kun vauva roikkuu koko ajan vaimon tississä, eikä se vaimo edes pidä intiimihygianastaan enää huolta, puhumattakaan, että ajaisi karvansa.
Alkuperäinen kirjoittaja nättitähti:sillon kun tekee mieli.. pääsääntöisesti iltasin kun lapset nukkuu.
vauva nukkuu samas huoneessa muttei se herää..
Alkuperäinen kirjoittaja Ruusulähde:Alkuperäinen kirjoittaja Sihteeri:Yksi mies muuten sanoi minulle, että häntä inhottaa se, kun vauva roikkuu koko ajan vaimon tississä, eikä se vaimo edes pidä intiimihygianastaan enää huolta, puhumattakaan, että ajaisi karvansa.
Ajaakohan se mies itse omat karvansa?
Alkuperäinen kirjoittaja Siiri:Tuo Sihteeri on pitkälti samoilla linjoilla kuin minäkin, paitsi että en viihdytä niitä perheen isiä. Kuuntelen vaan valituksia, jos se sattuu sillä hetkellä minua kiinnostamaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Siiri:Sen vielä naiset teille sanon, että vaikka olisitte kuinka väsyneitä, niin laittakaa itseänne edes vähän ja puhukaa muustakin kuin siitä rakkaasta mukelosta, vaikka se ymmärrettävästi on tärkeintä. Se piristää itseännekin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En koskaan voisi laittaa lasta häkkiin (leikkikehä yms) että pääsisin harrastamaan seksiä. Oikeastiko ihmiset niin tekevät, miksi? Ällöä.
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En koskaan voisi laittaa lasta häkkiin (leikkikehä yms) että pääsisin harrastamaan seksiä. Oikeastiko ihmiset niin tekevät, miksi? Ällöä.
Meillä muksu kyllä on monesti leikkikehässä esim. imuroimisen ja luuttuamisen ajan. Ja viihtyy hyvin kun siellä on sellaisia leluja joita ei muualla ole. Ja jos lapsi viihtyy leikeissään, niin ei sitä kiinnosta paistaako isi ja äiti ruokaa keittiössä vai rakastelee makkarissa sillä aikaa. :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Zeina:Jouluna ja juhannuksena![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En koskaan voisi laittaa lasta häkkiin (leikkikehä yms) että pääsisin harrastamaan seksiä. Oikeastiko ihmiset niin tekevät, miksi? Ällöä.
Meillä muksu kyllä on monesti leikkikehässä esim. imuroimisen ja luuttuamisen ajan. Ja viihtyy hyvin kun siellä on sellaisia leluja joita ei muualla ole. Ja jos lapsi viihtyy leikeissään, niin ei sitä kiinnosta paistaako isi ja äiti ruokaa keittiössä vai rakastelee makkarissa sillä aikaa. :saint:
Meitä riittää ilmiselvästi moneen junaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Siiri:Joku tuolla senkin heitti ilmoille, että jos kerroin Lontoon-matkastani niin yritän päteä. Millä tavalla päden? Se vaan on minun normaalia elämääni, että innostun yks kaks lähtemään johonkin.
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En koskaan voisi laittaa lasta häkkiin (leikkikehä yms) että pääsisin harrastamaan seksiä. Oikeastiko ihmiset niin tekevät, miksi? Ällöä.
Meitä riittää ilmiselvästi moneen junaan.
Niinpä, joillakin on se aktiivinen seksielämä.
Alkuperäinen kirjoittaja Sihteeri:Eihän se hyvänen aika minulle kuulu neuvoa miehen perheasioissa. Hoitakoot itse asiansa.
Alkuperäinen kirjoittaja Siiri:Niin se kaupunkiloma. Heittihän joku joskus keskustelun väliin, että miten tehdään makkarakastike? Ja kysymys oli lapsen ulosteen koostumuksesta alkuperäisessä viestissä. Miksi sitten tämä minun polulta poikkeamiseni aiheutti närää?