pihtaatko usein? ja miksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rakkaimpani
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:
no siksi koska hänellä pitäisi olla se tyttöystävä/vaimo joka haluaa tehdä sen! miksi pitäisi itse?

Mitä? Juurihan tässä oli puhe, että kun EI halua niin mitä sitten. Eli tässä tapauksessa se vaimo EI HALUA. Siksi pitäisi itse. Pakottaa ei saa.

En pihtaa. Joskus HYVIN VÄSYNEENä joutuu sanomaan ei:n, koska mies voi haluta yhtäkkiä jo silloin kun olen jo puoliksi nukahtanut. Ja, ei tulisi mieleenikään alkaa tyydyttää miestä mitenkään muutenkaan, jos sen jaksaisin tehdä, jaksaisin samantien sekstaillakin. Ja mies saa mut melki heti kiihotettua niin, että innostun seksistä, eli tosi harvoin on näitä: "Nyt ei huvita vaan" hetkiä, josta mies ei saisi innostettua mua ollenkaan. Tie onko ollut ees ikinä.

En ymmärrä ap:n kaltaisia, että miksi ihmeessä pitää vasten tahtoaankin olla sitä seksiä antamassa? Siis miksi, kaatuuko se suhde jos kieltäytyy, vai onko se "aina antavan" leima vaimolle jotenkin niin tärkeä? Miehen halu tärkein? Mikä, miksi?

No, välillä tulee vissiin "pihdattuakin", kun en halua väkisin alkaa mihinkään puuhiin, esim.jos oon ihan väsynyt tai on menkat tms. eikä mies todellakaan ala mitään suu- tms. juttujakaan ees ehdottelemaan jos näyttää etten halua!

Kyllä se osaa hoitaa ittensäkin jos on välttämätön pakko saada..se on jo iso poika.
Ja sama kieltäytymisen oikeus on miehelläkin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En ymmärrä ap:n kaltaisia, että miksi ihmeessä pitää vasten tahtoaankin olla sitä seksiä antamassa? Siis miksi, kaatuuko se suhde jos kieltäytyy, vai onko se "aina antavan" leima vaimolle jotenkin niin tärkeä? Miehen halu tärkein? Mikä, miksi?

On se, jos parisuhde on alkanutkin pelkästään seksistä.

AP on aloittanut tämän nimenomaa tuosta ketjusta, jossa puhutaan venäläisistä naisista, joita suomalaiset miehet käyttävät pikemmiten huorina, joku jopa vie naimisiin asti.

Alkuperäinen kirjoittaja hello:

AP on aloittanut tämän nimenomaa tuosta ketjusta, jossa puhutaan venäläisistä naisista, joita suomalaiset miehet käyttävät pikemmiten huorina, joku jopa vie naimisiin asti.

Aaa, ja mistähän se venäläinen nainen = h***a -ajattelu onkaan tullut ja elää edelleen..? :whistle:

venäläiset naiset ovat niin omistushaluisia ja mustasukkaisia että niillä on pakko olla miehen kanssa että se ei jätä.sehän kertoo sitä että ovat epävarmoja itsestään

Aaa, ja mistähän se venäläinen nainen = h***a -ajattelu onkaan tullut ja elää edelleen..? :whistle:

iso peesi!!!!

no en pihtaa. Ja siksi en pihtaa, koska mulla on niin kovat halut ja miksi pihtaisin koska mieheni osaa tyydyttää minut !

Yhden käden sormilla on laskettavissa 10 vuoden ajalta jolloin olen kieltäytynyt seksistä ! siis mieheni kanssa.

Se tulee niistä muutamasta naisesta, jotka toimii noin.

Kaikkiahan se ei taatusti koske, mutta siitä moni suomalainen mies ainakin vetää: "Käympä vähän purkamassa ylimääräisiä paineita, eli käyn venäjällä"

Toki seksi on parisuhteessa tärkeää, mutta on kai se parisuhde muutakin kuin vain seksiä hyvänen aika! Jos toista ei jostain syystä huvita, niin ei todellakaan ole mikään velvoite harrastaa seksiä vain toisen mieliksi, missään muodossa. Jos pihtaaminen kestää kuukausitolkulla, niin mun mielestä silloin toisen olis oikeus saada tietää syy ja puhua asiasta. Ja jos mies/nainen on fiksu, niin ymmärtää että toinen ei vaan halua ja tyydyttää itse itsensä, tai sitten jos ei ole fiksu niin hakee muualta sitä seksiä.

Ja vastaus kysymykseen: En pihtaa, koska mä haluan seksiä aina kun vaan mahdollista.

Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
En ymmärrä ap:n kaltaisia, että miksi ihmeessä pitää vasten tahtoaankin olla sitä seksiä antamassa?

Mies suuttuu tai lähtee vieraisiin.

Eli se on sitä vallankäyttöä.

Puolin ja toisin aivan älytöntä pelleilyä jos seksistä tulee niin iso asia että jompikumpi joutuu pelkäämään seurauksia.

Meillä ainakin spontaani seksi on vähentynyt lasten kasvamisen myötä. Pienet muksut oli helppo istuttaa katsomaan muumeja ja mennä vaikka saunaan lukkojen taakse pikaisille mutta kun on koululaisia talossa niin homma on vähän eri..saatika jos on murkkuja. Täytyy odotella että kello lyö ysin tai lapset menevät ulkoilemaan. Näistä seikoista huolimatta voi olla hyvä ja jännittävä seksielämä, pitää vaan ottaa huomioon muut perheenjäsenet.

Mä olen lapsena nähnyt/kuullut vanhempieni nussivan vaikka varmasti luulivat pitävänsä sen hienosti salassa. Oli oikeasti todella todella ahdistavaa.

En ymmärrä ap:n kaltaisia, että miksi ihmeessä pitää vasten tahtoaankin olla sitä seksiä antamassa?

ei oo tarvetta pelätä sellaista, =) ja vaikkei just haluttaiska kun toinen haluaa niin kyllä siinä suuleikeissä tai mitä nyt tekeekin rupeaa haluttaa, toki olen muutenkin tosi aktiivinen seksin suhteen, mutta en silti ymmärrä pihtareita :/

Oi kun kiva rakastava ja ymmärtäväinen, kaiken se kestää-parisuhde :heart:

ei meillä ainakaan, meillä halut kohtaa ja parisuhde ollu aina tosi hyvä, ollaan samaa mieltä asioista, ja toimii, :heart:

Oi kun kiva rakastava ja ymmärtäväinen, kaiken se kestää-parisuhde :heart:

ei meillä ainakaan, meillä halut kohtaa ja parisuhde ollu aina tosi hyvä, ollaan samaa mieltä asioista, ja toimii, :heart:

Juujuu. Mutta mä en ymmärrä miksi aina tilanteesta, paikasta, ajasta ja olosta riippumatta pitää nussia. Ei sen vastakohta ole pihtaaminen. Pihtaaminen on sitten sitä kun eletään puutteessa ihan kroonisesti.

En pihtaa ikinä, eikä mielestäni ole oikeutta kieltää mieheltä seksiä jos mua ei huvita ja SAMA toisinpäin. Jos mua ei jostain syystä nappaa, mikä on todella outoa ja kummallista, niin hoidan muilla avuin miehen sitten. Jos miestä ei jostain syystä nappaa, niin hoitelee yleensä mut muilla avuin :D ja yleensä sitä sitten taas yhtäkkiä nappaakin.

Jos siitä tulisi tapa, siis siitä ettei huvita, niin sitten en tiedä mitä tehtäis. Mies on kyllä siitä loistava tapaus, että ei sitä haluta silloin kun olen kipeä tai "tietää" etten olisi sillä tuulella... Että tosi harvoin käy noin ettei jompaa kumpaa sitten haluttais kun toista haluttaa. Ei oo tarvinnut tällasia juurikaan miettiä.

Puolin ja toisin aivan älytöntä pelleilyä jos seksistä tulee niin iso asia että jompikumpi joutuu pelkäämään seurauksia.

Meillä ainakin spontaani seksi on vähentynyt lasten kasvamisen myötä. Pienet muksut oli helppo istuttaa katsomaan muumeja ja mennä vaikka saunaan lukkojen taakse pikaisille mutta kun on koululaisia talossa niin homma on vähän eri..saatika jos on murkkuja. Täytyy odotella että kello lyö ysin tai lapset menevät ulkoilemaan. Näistä seikoista huolimatta voi olla hyvä ja jännittävä seksielämä, pitää vaan ottaa huomioon muut perheenjäsenet.

Mä olen lapsena nähnyt/kuullut vanhempieni nussivan vaikka varmasti luulivat pitävänsä sen hienosti salassa. Oli oikeasti todella todella ahdistavaa.

no vaikia se on tietää kun muksut nukkumassa erihuoneessa että herääkö!!! jos leikkii nukkuvaa tai jtn, ei ainakaan ole heränny tietääksemme,

Alkuperäinen kirjoittaja V-ivian:
En pihtaa ikinä, eikä mielestäni ole oikeutta kieltää mieheltä seksiä jos mua ei huvita ja SAMA toisinpäin. Jos mua ei jostain syystä nappaa, mikä on todella outoa ja kummallista, niin hoidan muilla avuin miehen sitten. Jos miestä ei jostain syystä nappaa, niin hoitelee yleensä mut muilla avuin :D ja yleensä sitä sitten taas yhtäkkiä nappaakin.

Jos siitä tulisi tapa, siis siitä ettei huvita, niin sitten en tiedä mitä tehtäis. Mies on kyllä siitä loistava tapaus, että ei sitä haluta silloin kun olen kipeä tai "tietää" etten olisi sillä tuulella... Että tosi harvoin käy noin ettei jompaa kumpaa sitten haluttais kun toista haluttaa. Ei oo tarvinnut tällasia juurikaan miettiä.

:flower:

Meillä ainakin spontaani seksi on vähentynyt lasten kasvamisen myötä.

no vaikia se on tietää kun muksut nukkumassa erihuoneessa että herääkö!!! jos leikkii nukkuvaa tai jtn, ei ainakaan ole heränny tietääksemme,

Sehän on eri asia jos ovat nukkumassa kuin että ovat hereillä ja vilkkaina.
Ainahan voi saivarrella että heräävät mutta ei nyt jaksaisi ruveta jankkaamaan typeriä.
On ihan eri asia nauttia ja rentoutua kun lapset ovat ulkona tai untenmailla kun että hereillä viereisessä huoneessa. Taapero ei tajua ehkä mitään mutta 15v kylläkin.

Itse koen pihtaamiseksi sen, että sanotaan tyyliin: "Jos et vie roskia heti, et saa viikkoon seksiä" Haluttomuus tai muut tahdosta riippumattomat ongelmat pedissä ei ole pihtaamista. Esim. jos miehen tanko ei nouse, se ei ole pihtaamista. Jos nainen ei vaan kosti =ei vaan mitenkään saa innostuun itseään = ei ole pihtaamista.

Yhteistyössä