Pihtaavat naiset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kabe
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
-Esim. jos mies vain luuhaa joidenkin nettipelien kanssa eikä ole läsnä perheensä kanssa.-

Mies luuhaa juuri siksi nettipelien kanssa, koska pihtaat!

Lopeta pihtaaminen niin vähenee myös nettipelit vai luuletko miehen pelaavan naidessa?

Aina moititaan ja valitetaan kun naiset pihtaa mutta kyllä te MIEHETKIN PIHTAATTE!!! Tälläset niin turhia alotuksiakin et järki menee.. :D ja juu tiedän olevani v*****nut ja puutteessa :P

Monesti yhteinen arki-aika menee näitten tietokoneitten ja telkkareiden kanssa.pitäisi aina välillä laittaa telkut yms toosat kiinni ja jutella sen rakkaansa kanssa ja kysyä että mitä sulle kuuluu :)

Mitä vähemmän aikaa menee kusivehkeitten yhteenhinkkaamisen kanssa, sitä enemmän jää aikaa järkevälle tominnalle, kuten vaikka nettipelaamiseen.

Sitten kun vaimo lihoo 30 kiloa synnytyksen jälkeen ja miettii, että miksi mies ei haluakkaan ennää koskea vaan istuu vaan koneella...miettikääpä vaikka sitä

Aina moititaan ja valitetaan kun naiset pihtaa mutta kyllä te MIEHETKIN PIHTAATTE!!! Tälläset niin turhia alotuksiakin et järki menee.. :D ja juu tiedän olevani v*****nut ja puutteessa :P

Joo, minäkin olen kuullut, että joskus 1970- ja -80-lukujen vaihteessa jossain Porvoon suunnalla olisi joku mies pihdannut. Tieto tosin on varmistamaton ja onhan tuosta nyt jo sen verran aikaakin, että liekö sitten huhu värittynyt ajan saatossa?

Hyvä arvoisa ap. Naisen ja miehen libidot ovat erilaiset ihan luonnostaan. Nainen alkaa vaihdevuosien kynnyksellä tai etenkin niiden jälkeen menettämään suurimmalta osin seksuaalisen kiinnostuksensa. Toki se on tapauskohtaista ja siihen pystyy itse vaikuttamaan, mutta silti. Luonto on tarkoittanut että seksi on turhaa, koska nainen on liian vanha äidiksi. Miesten kohdalla näin taas ei ole. Seitsenkymppinen pappa kykenee vielä siittämään. Toki libido heikkenee miehilläkin ajan myötä, muttei kuitenkaan samassa suhteessa kuin meillä naisilla.

Sitä en itsekään ymmärrä miksi lapseton parikymppinen parisuhteessa oleva nainen ei halua seksiä. Silloin vika on jossain ja se pitäisi selvittää. Ruuhkavuosien lapsi-arjessa nainen on usein liian väsynyt että seksi maistuisi. Nainen kun taas on miestä erilainen, eikä ole täydessä iskuvalmiudessa heti lasten silmien välttäessä ja kiihtyminen nollasta sataankaan ei käy ihan sekunneissa.

Siksi.

No en minä ainakaan parisuhteessa pihtaa. Jos on sairas, menkat tai kuolemanväsynyt niin ei irtoa, mutta en minäkään vaadi patukkaa jos mies on sairaana tai todella väsynyt. Olen 40-vuotias, enkä ole koskaan suhteessa pihdannut, jos olen ollut tarpeeksi rakastunut kumppaniini. Nuorena välillä huomasikin, että parisuhde oli pelkkää panemista eikä toista oikein tuntenut muuten....Mutta ihania muistoja jäänyt ja myös joistakin yhden illan jutuista. Ne ovat olleet erittäin kiihkeitä ja kuumia öitä :-)

Mä ne tiiä mikä mussa on vikana, mutta minua huvittaa ovulaation ja menkkojen aikaan, muuten ei juuri ollenkaan. Menkkojen aikaan ei kelpaa kun on kuulema liian ällöä ja ovulaatioaikaan tulee eripuraa kun minä tahdon raskaaksi ja mies haluaa käyttää ehkäisyä. Aikamoisessa solmussa ollaan välillä oltu.

Pitäisikö minun suostua vaikken halua?
Pitäisikö miehen purra hammasta ja "saada" kuukautisten aikaan?
Kenen tunteet on oikeus tallata?

kyllä se meillä on mies joka pihtaa. kerran viikossa, lauantaiehtoolla saan sen 2 min.

yksi syy on se, että minä olen iltaihminen ja mies aamuihminen. Se nukahtaa illalla samaan aikaan kuin lapset.

Niin ja meillä ei ole lapsenvahtia, niin tässä sit vaan odotellaan että lapset muuttaa pois kotoa. noin 10 v vielä...

Mun ukko vetää olutta lähes joka ilta, polttaa tupakkaa, haisee pahalta ja on lihonut, makaa päivät ja illat televisiota katsellen, eikä seksi kiinnosta. En todellakaan pihtaa, vaan minulla usein mahtavia sessioita ihanien, kiihkeiden rakastajieni kanssa.

[QUOTE="vaimo";29465795]Mun ukko vetää olutta lähes joka ilta, polttaa tupakkaa, haisee pahalta ja on lihonut, makaa päivät ja illat televisiota katsellen, eikä seksi kiinnosta. En todellakaan pihtaa, vaan minulla usein mahtavia sessioita ihanien, kiihkeiden rakastajieni kanssa.[/QUOTE]

Miksi elät parisuhteessa miksi tuhlaat aikaasi.?

En pidä puutteessa, mutta seksi ei rehellisesti sanottuna juuri innosta, koska mies laukeaa tyyliin kolmen työnnön jälkeen. Tilanne ollut sama jo 16 vuotta...yritetty on vaikka mitä, mutta ongelma ei ole ratkennut.

Mikä lasketaan pihtaamiseksi? Se, ettei anna koskaan, antaa kerran viikossa vai ettei ole jalat levällään joka kerta kun mies haluaa?

Yhteistyössä