Pihtaavat naiset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kabe
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hyvä arvoisa ap. Naisen ja miehen libidot ovat erilaiset ihan luonnostaan. Nainen alkaa vaihdevuosien kynnyksellä tai etenkin niiden jälkeen menettämään suurimmalta osin seksuaalisen kiinnostuksensa. Toki se on tapauskohtaista ja siihen pystyy itse vaikuttamaan, mutta silti. Luonto on tarkoittanut että seksi on turhaa, koska nainen on liian vanha äidiksi. Miesten kohdalla näin taas ei ole. Seitsenkymppinen pappa kykenee vielä siittämään. Toki libido heikkenee miehilläkin ajan myötä, muttei kuitenkaan samassa suhteessa kuin meillä naisilla.

Sitä en itsekään ymmärrä miksi lapseton parikymppinen parisuhteessa oleva nainen ei halua seksiä. Silloin vika on jossain ja se pitäisi selvittää. Ruuhkavuosien lapsi-arjessa nainen on usein liian väsynyt että seksi maistuisi. Nainen kun taas on miestä erilainen, eikä ole täydessä iskuvalmiudessa heti lasten silmien välttäessä ja kiihtyminen nollasta sataankaan ei käy ihan sekunneissa.

Siksi.

Taidat olla mies. Muuten tietäisit, että vaihdevuosia lähestyvä nainen on seksuaalisesti aktiivisimmillaan ja halukkaimmillaan. Suurin osa seiskakymppisistä papoista ei kykene enää yhtään mihinkään, sen sijaan naiset kykenevät vielä senkin ikäisinä.

[QUOTE="vaimo";29465862]Samasta syystä kuin sinäkin elät perheesi kanssa. Seksi on vain seksiä.[/QUOTE]

Minulla ei ole perhettä

Seksiä saan kyllä mut ei pihtareilta

Miehellä haluttomuus on kai vähän hankalempaa, jos niillä ei seiso. Vai seisooko vaikkei haluttaisi?

Ja kyllä se lapsiperheelämä niitä miehiäkin rajoittaa. En ole koskaan edes ymmärtänyt tätä, että mies panee ja saalistaa naisia ja nainen antaa jos jaksaa. Nainen haluaa yhtälailla seksiä kuin mies. En tunne naisia, jotka eivät haluaisi seksiä. Tai yhden tiedän, mutta ne olikin sen miehen kanssa muutenkin eroamassa ja sitä naista ällötti. Siis jos puhutaan parikymppisistä. Kun mennään sinne pidemmälle, niin toki miestenkeskuudessa varmaan juttua, miten oma vehje toimii kuin nuorella ja miten vaimo pihtaa, vaikka oikeasti olisi ihan toisinpäin. Olisihan se vähän homoa, jos mies ei omaa vaimoaan haluaisi. Tai ainakin väittäisivät homoksi.

Miksi siis isämies olet sitämieltä, että mies ei voisi kärsiä haluttomuudesta, kun siitä uutisissakin on juttua, että miesten haluttomuus on yhä yleisempää tai ainakin tullut enemmän esille. Naisena en voi samalla tavalla ymmärtää, miksei joku nainen halua seksiä.

Taidat olla mies. Muuten tietäisit, että vaihdevuosia lähestyvä nainen on seksuaalisesti aktiivisimmillaan ja halukkaimmillaan. Suurin osa seiskakymppisistä papoista ei kykene enää yhtään mihinkään, sen sijaan naiset kykenevät vielä senkin ikäisinä.

Just näin se menee. Naiset pääsee monesti vauhtiin vaihdevuosien jälkeen.
Ikävä kyllä alkaa miehet hiipumaan ja kuolla pois siinä kohtaan.
Jos mies onnistuu elämään 60 - 70-vuotiaaksi ja on vielä kykenevä, niin siinä on sitten 100 naista tarjolla.

Oma emäntä aloitti pihtaamisen "teveydellisistä" syistä ja jatkoi sitä saadakseen
erilaisia valtaotteita "parisuhteessa". Heitin horon pihalle ja pidin lapsetkin itsellä.
Nyt kun perseen joutuu rehellisesti ostamaan ymmärtää miten kalliiksi se ennen tuli...
Ämmä on kadulla ja hyvä niin.

Tuntuu vanhemmiten muuttuvan naiset pihtareiksi,päätä särkee,stressi,kiire,väsyttää,tätä on kuultu. Otin eron ja kukasta kukkaan liihotellessa ei moista harmia ole eikä enää tule sillä poikamiehenä tuntuu saavan paremmin kun parisuhteessa.

En pihtaisi jos mies vain haluaisi minua, mutta kun ei halua. Miestä ei innosta 50v nainen, joka on auttamatta liian vanha harrastamaan seksiä hänen kanssaan. Mies on itse 60v. Miehelle pitäisi olla 18v pimu.

Olen ihan tavallinen nainen, pari yhteistä lasta on tehty, mutta pidän itsestäni huolta (niin fyysisesti kuin henkisesti) eli en ole lihonut sotanorsuksi. Olen alkanut katsella ympärilleni ja mukavasti riittää silmäniskijää kun vain antaa siihen mahdollisuuden. Eiköhän tämä ollut tässä ja voin ajatella vain itseäni kunhan lapset lentävät pesästä muutaman vuoden sisällä.

Yhteistyössä