Nonnii!
Hvinhän se sujuu tällä uudellakin systeemillä. Ihan normimieninkiä jo!
mä pidin lupaukseni jonka annoin Lunalle : pistää vauhtia tänne laittamalla kuviani palstalle
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Nonnii!
Hvinhän se sujuu tällä uudellakin systeemillä. Ihan normimieninkiä jo!
Kun mulla ei oikeen ole tarvetta laitella kuviani tämmösille palstoille. Lapsistanikin olen laittanut kuvia heidän luvallaan vain heidän pieninä ollessaan. Ekasta lapsenlapsestani en missään nimessä laita kuvaa. Hän ei kuulu tänne.no ketäs muuta, olin siis oikeassa, olet mua aika paljonkin vanhempi, ja laita nyt säkin kuva nykyisestä itsestäsi, sehän olisi kiinnostavaa nähdä miten nuorelta tai vanhalta sä näytät ikääsi nähden
Kerran kirjoitin, että mua näkee naistenlehtien erään tähän ikään kuuluvan tuotteen mainoksessa, joten olet sinä minut nähnyt.et sitten kehtaa ilmeisesti![]()
Sait siihen jo vastauksen.Helena onkin tosi hyvännäköinen nainen, mutta kysehän oli sinusta eikä Helenasta, kyllähän sen kaikki tietää miltä Helena Lindgren näyttää, sun kuvaa tässä odotellaan, siis äskettäin otettua
et sitten kehtaa ilmeisesti![]()
Mä en ala nyt tätä. Tulee päättymätön tarina.no kuka tässä on sanonut ettet saisi tykätä olla sen ikäinen kun olet ?
Oonko mä sanonut että haluaisin olla nuorempi kun olen?
Ja ulkonäöstä, olen sen näköinen ja-tyylinen kuin olen, enkä varmastikaan ala vartavasten itseäni muokkaamaan toisenlaiseksi vain siksi että jonkun, kuten esim. sun, mielestä näytän siltä kuin yrittäisin olla nuorempi kuin olen.
Ja sekin on muuten aika hauska juttu että jos joku tulee irl mulle jotain negatiivista palautetta antamaan, he ovat aina itseäni vanhempia, sellaisia ei niin laitettuja naisia.
Nuorilta naisilta tulee tosi harvoin kritiikkiä, oikeastaan ei ikinä, ilmeisesti siksi että ovat suvaitsevaisempia kuin varttuneemmat naiset
Tää on hei vain keskustelupalsta. Ei mitään väliä kuka on kukin, koska kukaan ei tunne toisiaan.heh, aika säälittävää...silloin kun sä kerroit olevasi naistenlehdissä mainoksissa sä et käyttänyt omaa nikkiäsi, mä muistan sen keskustelun tosi hyvin, eli sä todellakin kirjoittelet monella eri nikillä, ja oot olevinasi joku toinen kun olet...eikös se nyt ole vielä lapsellisempaa myöhäiskeski-ikäiseltä kuin omien kuvien linkitys ??
niin jos mua tarkoitit niin en ole sisustuspalstalla paljon vieraillut![]()
Tähän nyt sen verran, että kyllä käyn edelleenkin sisustusideat.net sivustolla, enkä tosiaankaan ole laittanut sinne kuvaani. Miten se edes aiheeseen liittyisi... antiikkiesineet?heh, aika säälittävää...silloin kun sä kerroit olevasi naistenlehdissä mainoksissa sä et käyttänyt omaa nikkiäsi, mä muistan sen keskustelun tosi hyvin, eli sä todellakin kirjoittelet monella eri nikillä, ja oot olevinasi joku toinen kun olet...eikös se nyt ole vielä lapsellisempaa myöhäiskeski-ikäiseltä kuin omien kuvien linkitys ??