piinaan teitä vielä kuvillani

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wicked Mary
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Marilii";21901504]Minä en mitenkään häpeä ikääni, päinvastoin. Helena Lindgren on mua vuoden nuorempi ja samoissa piireissä pyöritään. Luultavasti olet nähnyt kuvani useinkin. Ja Helenalle on laitettu vain uudet tissit .. ei muuta.[/QUOTE]

Muahahhhaaaa :D

no ketäs muuta, olin siis oikeassa, olet mua aika paljonkin vanhempi, ja laita nyt säkin kuva nykyisestä itsestäsi, sehän olisi kiinnostavaa nähdä miten nuorelta tai vanhalta sä näytät ikääsi nähden
Kun mulla ei oikeen ole tarvetta laitella kuviani tämmösille palstoille. Lapsistanikin olen laittanut kuvia heidän luvallaan vain heidän pieninä ollessaan. Ekasta lapsenlapsestani en missään nimessä laita kuvaa. Hän ei kuulu tänne.

[QUOTE="Marilii";21901513]Kun mulla ei oikeen ole tarvetta laitella kuviani tämmösille palstoille. Lapsistanikin olen laittanut kuvia heidän luvallaan vain heidän pieninä ollessaan. Ekasta lapsenlapsestani en missään nimessä laita kuvaa. Hän ei kuulu tänne.[/QUOTE]

Älä valehtele. Olet laittanut lapsenlapsestasi kuvan, siinä näky pitkät räpsyttimet ja osa naamaa.

[QUOTE="Marilii";21901504]Minä en mitenkään häpeä ikääni, päinvastoin. Helena Lindgren on mua vuoden nuorempi ja samoissa piireissä pyöritään. Luultavasti olet nähnyt kuvani useinkin. Ja Helenalle on laitettu vain uudet tissit .. ei muuta.[/QUOTE]

Helena onkin tosi hyvännäköinen nainen, mutta kysehän oli sinusta eikä Helenasta, kyllähän sen kaikki tietää miltä Helena Lindgren näyttää, sun kuvaa tässä odotellaan, siis äskettäin otettua

[QUOTE="Marilii";21901513]Kun mulla ei oikeen ole tarvetta laitella kuviani tämmösille palstoille. Lapsistanikin olen laittanut kuvia heidän luvallaan vain heidän pieninä ollessaan. Ekasta lapsenlapsestani en missään nimessä laita kuvaa. Hän ei kuulu tänne.[/QUOTE]

et sitten kehtaa ilmeisesti :D

[QUOTE="Marilii";21901538]Kerran kirjoitin, että mua näkee naistenlehtien erään tähän ikään kuuluvan tuotteen mainoksessa, joten olet sinä minut nähnyt.[/QUOTE]

Ai ummetusmainoksessa?

[QUOTE="Marilii";21901535]Minä tykkään olla tämän ikäinen. Jos on elämänsä elänyt suhtkoht kivuttomasti niin on hyvä olla itsensä kanssa.[/QUOTE]

no kuka tässä on sanonut ettet saisi tykätä olla sen ikäinen kun olet ?
Oonko mä sanonut että haluaisin olla nuorempi kun olen?
Ja ulkonäöstä, olen sen näköinen ja-tyylinen kuin olen, enkä varmastikaan ala vartavasten itseäni muokkaamaan toisenlaiseksi vain siksi että jonkun, kuten esim. sun, mielestä näytän siltä kuin yrittäisin olla nuorempi kuin olen.
Ja sekin on muuten aika hauska juttu että jos joku tulee irl mulle jotain negatiivista palautetta antamaan, he ovat aina itseäni vanhempia, sellaisia ei niin laitettuja naisia.
Nuorilta naisilta tulee tosi harvoin kritiikkiä, oikeastaan ei ikinä, ilmeisesti siksi että ovat suvaitsevaisempia kuin varttuneemmat naiset

Viimeksi muokattu:
no kuka tässä on sanonut ettet saisi tykätä olla sen ikäinen kun olet ?
Oonko mä sanonut että haluaisin olla nuorempi kun olen?
Ja ulkonäöstä, olen sen näköinen ja-tyylinen kuin olen, enkä varmastikaan ala vartavasten itseäni muokkaamaan toisenlaiseksi vain siksi että jonkun, kuten esim. sun, mielestä näytän siltä kuin yrittäisin olla nuorempi kuin olen.
Ja sekin on muuten aika hauska juttu että jos joku tulee irl mulle jotain negatiivista palautetta antamaan, he ovat aina itseäni vanhempia, sellaisia ei niin laitettuja naisia.
Nuorilta naisilta tulee tosi harvoin kritiikkiä, oikeastaan ei ikinä, ilmeisesti siksi että ovat suvaitsevaisempia kuin varttuneemmat naiset
Mä en ala nyt tätä. Tulee päättymätön tarina.

[QUOTE="Marilii";21901538]Kerran kirjoitin, että mua näkee naistenlehtien erään tähän ikään kuuluvan tuotteen mainoksessa, joten olet sinä minut nähnyt.[/QUOTE]

heh, aika säälittävää...silloin kun sä kerroit olevasi naistenlehdissä mainoksissa sä et käyttänyt omaa nikkiäsi, mä muistan sen keskustelun tosi hyvin, eli sä todellakin kirjoittelet monella eri nikillä, ja oot olevinasi joku toinen kun olet...eikös se nyt ole vielä lapsellisempaa myöhäiskeski-ikäiseltä kuin omien kuvien linkitys ??

Marilii on pistänyt uuden kuvan yhdelle sisustuspalstalla. Siinä hän oli pyöreähkö, tummatukkainen, tätimäinen leidi. Et oo näköjään porttikiellon jälkeen käynyt sisustuspalstalla =)

[QUOTE="Marilii";21901561]Mä en ala nyt tätä. Tulee päättymätön tarina.[/QUOTE]

sama se mulle, mulle riittää se että tiedän miten lapsellinen sä olet. Sun ikäiseltä odottaisi jotain vähän parempaa kuin monella eri harmaalla nikillä huutelu, mutta kukin hengen lahjojensa mukaan...eihän sitä voi kauhalla vaatia jos on vaan pipetillä annettu :D

[QUOTE="vieras";21901569]Marilii on pistänyt uuden kuvan yhdelle sisustuspalstalla. Siinä hän oli pyöreähkö, tummatukkainen, tätimäinen leidi. Et oo näköjään porttikiellon jälkeen käynyt sisustuspalstalla =)[/QUOTE]

niin jos mua tarkoitit niin en ole sisustuspalstalla paljon vieraillut :)

heh, aika säälittävää...silloin kun sä kerroit olevasi naistenlehdissä mainoksissa sä et käyttänyt omaa nikkiäsi, mä muistan sen keskustelun tosi hyvin, eli sä todellakin kirjoittelet monella eri nikillä, ja oot olevinasi joku toinen kun olet...eikös se nyt ole vielä lapsellisempaa myöhäiskeski-ikäiseltä kuin omien kuvien linkitys ??
Tää on hei vain keskustelupalsta. Ei mitään väliä kuka on kukin, koska kukaan ei tunne toisiaan.

[QUOTE="Marilii";21901575]Tää on hei vain keskustelupalsta. Ei mitään väliä kuka on kukin, koska kukaan ei tunne toisiaan.[/QUOTE]

Eiköhän aika monen pitäis sun juttejen perusteella tuntea sut. Hyvää seiskalehti materiaalia ;)

Tähän nyt sen verran, että kyllä käyn edelleenkin sisustusideat.net sivustolla, enkä tosiaankaan ole laittanut sinne kuvaani. Miten se edes aiheeseen liittyisi... antiikkiesineet?

Yhteistyössä