K
kuumeilija
Vieras
Olemme olleet yhdessä 6 vuotta, niistä 4 kihloissa. Olen vauvakuumeillut viimeisen parin vuoden ajan ja puheissa oli, että yritys alkaisi vuoden 2009 alkupuolella, mutta kuinkas kävikään. Mies jäi työttömäksi ja vauvantekopuuhat siirtyivät automaattisesti, ainakin hänen mielestään. Itse olen ihan ok työssä, kk palkka bruttona noin 1400 . Miehellä takoitus lähteä opiskelemaan syksyllä, uudelleen koulutustuella, jonka vakuutusyhtiö on hänelle luvannut.
Mies ei silti ole halukas yrittämään, koska pelkää, että emme pärjää taloudellisesti. Minä en vain yksinkertaisesti enää jaksa odottaa, varsinkaan kun tuntuu, että koko ajan ympärille syntyy toinen toistaan ihanampia vauvoja.
Mitä mieltä olette siskot pärjäämmekö taloudellisesti ja miten saan miehen pään kääntymään? En yksinkertaisesti pysty muuta kuin kuumeilemaan. Kohta hajoaa pää. Tarkennan vielä, että miehen ainut huoli on taloudellinen tilanne. Ja rahahan ei ratkaise, mutta silti...
-Kuumeilija-
Mies ei silti ole halukas yrittämään, koska pelkää, että emme pärjää taloudellisesti. Minä en vain yksinkertaisesti enää jaksa odottaa, varsinkaan kun tuntuu, että koko ajan ympärille syntyy toinen toistaan ihanampia vauvoja.
Mitä mieltä olette siskot pärjäämmekö taloudellisesti ja miten saan miehen pään kääntymään? En yksinkertaisesti pysty muuta kuin kuumeilemaan. Kohta hajoaa pää. Tarkennan vielä, että miehen ainut huoli on taloudellinen tilanne. Ja rahahan ei ratkaise, mutta silti...
-Kuumeilija-