piirakka mansikkahillosta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja juuei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

juuei

Aktiivinen jäsen
14.02.2005
7 292
0
36
Mulla on mansikkahilloa vaikka kuinka. ja torttua tekis mieli.

Onko kellään reseptiä kuinka tehdään semmonen piirakka jossa ne mansikatkin paistetaan? Kaloreita ei tarvii nyt laskea.

KOtona on perustarviketta, mutta ei rahkaa, kermaviiliä eikä kermaa.

Kiitos, sanoo tunpelo kokki. :D

Minä tein porkkanasitruuna-marmelaadia.
Kerran kokeilin sitä sitten sokerikakkupiirakkaan ja HYVÄÄ tuli =)

Eli ihan tavallinen esim.mokkaruutujen ohje (jätät vain kaakaon pois)
Ja päälle tursotin pursottimella marmelaadi viiruja.
Tuli muuten sairaan hyvää =)

niinku et jos keittäis siitä hillosta siisselin ja laittais vaan sokeripohjan päälle.

Mansikka kyllä huutaa vähintään jätskiä kaverikseen, pitäiskö pistää mies käymään siwassa. Sit riittäis kyl palkkä jäde ja hillo, eikä menis voita yhtään...

Kuka äänestää, että mun mies lähtee räntäsateeseen jätkiä hakeen? Lähisiwaan on tommonen 600-700m. :whistle:

Mä luin just jostain et mansikkaa ei suositella uuniin. En muista syytä. Mä tein joskus mansikoista semmosen hyydytettävän tortun, tosin se oli mansikkasoseesta eli miten sit hillosta onnistuis. Mut helpoimalla pääset ku juoksutat miehen kauppaan hakee jädeä. Tai sit semmonen vispattava vaniljavaahto ja sekotat siihen sen mansikan.

Alkuperäinen kirjoittaja juuei:
niinku et jos keittäis siitä hillosta siisselin ja laittais vaan sokeripohjan päälle.

Mansikka kyllä huutaa vähintään jätskiä kaverikseen, pitäiskö pistää mies käymään siwassa. Sit riittäis kyl palkkä jäde ja hillo, eikä menis voita yhtään...

Kuka äänestää, että mun mies lähtee räntäsateeseen jätkiä hakeen? Lähisiwaan on tommonen 600-700m. :whistle:

Ukko sateeseen! :wave:
(laita tuomaan mulleki sitä jäätelöä sit :p )

Yhteistyössä