PIKA APUA TARVITAAN

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
onko tuo kevyempi aurajuusto jotenkin erilaista (ulkonäöltään tms ) kuin normi aurajuusto. Mä ostin tänään sellasen huomaamattani tosta viereisest k-kaupasta ja se on kyllä jotenkin ihan erilaista kuin normi. Päivämäärä viel on 11.12 saakka mut voiks se olla huonoa???

Alkuperäinen kirjoittaja muuttanut:
Mun mielestä on sellasta kumimaisempaa syödessä, mut en muista ulkonäön eroa oon vaan kerran ostanu (en osta enää...)

oliko pahaa?? mä laitan sen noihin täytettyihin patonkeihin. ja juu se näyttää vähän kumiselta mut ne "home" kohdat näyttää tosiaan siltä et ois homeessa. mut voiks se olla huonoa jos on viel päivämäärää?

Voi vee mä kiroan ton lähikaupan!!!!!! Nyt ne mun patongit on sitten pilalla!!
Ja tää on jo toinen kerta kun saan sieltä homeisen tuotteen. Ja viimeksikin meni ruokahalu. Voi jumalauta!! nyt mua ei enää paljoa naurata!!

Viimeksi saatiin vaivan palkaksi joku kahvipaketti ja nyt mä oikeasti en enää haluaisi painaa villaisella. Saivat joku aika sitten vuoden kauppias palkinnonkin. PAskanmarjat!! Nyt pistän viestiä ylemmälle taholle!!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:
Mä muistan joskus ostaneeni homeisen homejuuston kaupasta, ja se home oli vaaleampaa ja siinä valkoisella juustollakin ja se oli sellaista karvamaista hometta.

toi on just sellasta. eli se on pilalla??

No mä olen joskus itse ostanut kanssa sitä kevytauraa, ja se oli mun mielestä saman näköstä ku tavallinenki aura juusto. Ja tosiaan toi mikä mulle sattu niin kaivoin sen paketin roskiksesta, ja huomasin että päiväys oli mennyt kyllä just.

Ja kun siinä oikeesti pitäis olla vaan semmosii vihreitä homeita läntteinä, niin siinä valkoisellakin oli ihan vaaleen vihreetä hometta ja se kertoo kyllä että on pilalla.

Mä muistan joskus ostaneeni homeisen homejuuston kaupasta, ja se home oli vaaleampaa ja siinä valkoisella juustollakin ja se oli sellaista karvamaista hometta.

toi on just sellasta. eli se on pilalla??

No mä olen joskus itse ostanut kanssa sitä kevytauraa, ja se oli mun mielestä saman näköstä ku tavallinenki aura juusto. Ja tosiaan toi mikä mulle sattu niin kaivoin sen paketin roskiksesta, ja huomasin että päiväys oli mennyt kyllä just.

Ja kun siinä oikeesti pitäis olla vaan semmosii vihreitä homeita läntteinä, niin siinä valkoisellakin oli ihan vaaleen vihreetä hometta ja se kertoo kyllä että on pilalla.

jep. tonne mä sen säästin enkä toedä laitanko valiolle vai avaudunko kyseisessä kaupassa. siinä vielä siis päiväystä jäljellä

jos kerran päiväys on viellä kunnossa, niin avauduppa valion suuntaan. jos päiväys olisi mennyt niin kauppaan, mutta nyt soitat suoraan valiolle tms.

jep. teenpä niin. kiitos. :)

yleensä käytän aina äidin auttavaa puhelinta mutta nyt sä korvasit sen :laugh:

jos kerran päiväys on viellä kunnossa, niin avauduppa valion suuntaan. jos päiväys olisi mennyt niin kauppaan, mutta nyt soitat suoraan valiolle tms.

jep. teenpä niin. kiitos. :)

yleensä käytän aina äidin auttavaa puhelinta mutta nyt sä korvasit sen :laugh:

On se jännä :D Miekin aina soittelin äidille, kunnes keksin googlen :D

Yhteistyössä