pikaista apua tarvitse

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epävarmuus pahinta..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

epävarmuus pahinta..

Vieras
En tiedä olemmeko tauolla vai ei.. olemme viestitelleet päivittäin, mutta emme nähneet, mies laittaa että rakastaa ja ikävöi kun minäkin laitan niin, kumminkin, vkl:nä pitäisi mennä yhdessä yhteen tapaamiseen, mutta en tiedä haluaako hän minua enää mukaansa / tuleeko vielä käymään. Laitanko viestiä hänelle tänään, että onko hän miettinyt, milloin tulisi luokseni, vai onko se liian painostavaa?

No mitäpä jos soittaisit ja kysyisit:

1. Olemmeko tauolla?
2. Haluatko minun tulevan mukaasi viikonloppuna?
3. Aiotko tulla vielä käymään ja jos aiot osaatko sanoa koska?

Alkuperäinen kirjoittaja epävarmuus pahinta..:
En tiedä olemmeko tauolla vai ei.. olemme viestitelleet päivittäin, mutta emme nähneet, mies laittaa että rakastaa ja ikävöi kun minäkin laitan niin, kumminkin, vkl:nä pitäisi mennä yhdessä yhteen tapaamiseen, mutta en tiedä haluaako hän minua enää mukaansa / tuleeko vielä käymään. Laitanko viestiä hänelle tänään, että onko hän miettinyt, milloin tulisi luokseni, vai onko se liian painostavaa?

Kukaan elli ei viitsi vastata aapeen aloitukseen. Tämä viesti on tuolla ruudun alavalikossakin.
No kun ei muut niin minä sitten. Ei kai yksi tekstiviesti maailmaa kaada. Tietysti kännykkälaskusi taas kasvaa. Laitoin äsken laskuja verkkopankkiin. Kyllä elämä on kallista.

Hymyä huuleen aapee. Nyt on jo torstai ja se on aina ollut toivoa täynnä. Vain hernekeitto ja letut puuttuvat.

mies pitää sinua vain varalla. miksi?
koska sillä voi olla toinen, ja tuon takia runoilee sulle että MUKA rakastaa..
mitä rakkautta tuo nyt on jos ei halua olla yhdessä toisen kanssa hä?

ja missä se on nyt?