H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Jaiks:Minä en tiedä Pikkolosta, joten Manducan puolesta huutelen.
Meillä Manduca ollut käytössä siitä saakka kun tyttö 4kk ja yhä käytetään tytön ollessa 2-vuotta. Luulen että vielä ainakin vuoden voin käyttää ihan helpostikin.
Parhaimmillaan 1,5 vuotiasta kannoin 3 tuntia putkeen metsäretkellä. On todella helppo käyttää, tyttö viihtynyt, eikä ikinä ole ollut huono kantaa. Meillä käytössä lähinnä metsäreissuilla ja koiria ulkoiluttaessa. Lapsen asento on todella hyvä ja hihnoja on helppo säätää itselle sopivaksi. Tyttö nukkunut tunnin-kahden unia sujuvasti kyydissä ja viihtyy siis yhä 2-vuotiaanakin. Vaikka nyt jo välillä haluaa kävellä itsekin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Manducan remmit ja soljet tekevät hulluksi ihmisen, joka haluaa kaiken käyvän sutjakastiEn pitänyt siit'ä yhtään kun olen Ergoa aiemmin käytänyt. Manduca oli myös hiostava molemmille, lapselle ja kantajalle.
Pikkolosta en ole kuullutkaan, mutta itse ostaisin Ergon.
Alkuperäinen kirjoittaja kertokaa tuosta ergosta:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Manducan remmit ja soljet tekevät hulluksi ihmisen, joka haluaa kaiken käyvän sutjakastiEn pitänyt siit'ä yhtään kun olen Ergoa aiemmin käytänyt. Manduca oli myös hiostava molemmille, lapselle ja kantajalle.
Pikkolosta en ole kuullutkaan, mutta itse ostaisin Ergon.
Kerrotko lisää Ergosta, minkäikäistä olet kuljettanut, onko hyvä kantaa jne.?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Manducan remmit ja soljet tekevät hulluksi ihmisen, joka haluaa kaiken käyvän sutjakasti![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Manducan remmit ja soljet tekevät hulluksi ihmisen, joka haluaa kaiken käyvän sutjakasti![]()
Juuri tätä mietin. Tietääkö joku, onko pikkolossa vähemmän remmejä/solkia?
Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Manducan remmit ja soljet tekevät hulluksi ihmisen, joka haluaa kaiken käyvän sutjakasti![]()
En tiedä mitään pikkolosta, . mut manducan kaikkiasolkia ei todellakaan tartte availla joka kerta, eikä niissä mun mielestä ole mitään sen kumempaa kuin muissakaan. Ainoastaan se vyötärösoljen "turvalukko" tuntui alkuun hankalalta, mut sen oppi parin kerran jälkeen avaamaan kyllä. Sen jälkeen ei ongelmaa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Manducan remmit ja soljet tekevät hulluksi ihmisen, joka haluaa kaiken käyvän sutjakasti![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitkä manducan remmit jasoljet tekee hulluiksi? Eihän siinä montaa ole ja niitä osaa kyllä helposti säädellä. Kuulostaa hassulta.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitkä manducan remmit jasoljet tekee hulluiksi? Eihän siinä montaa ole ja niitä osaa kyllä helposti säädellä. Kuulostaa hassulta.
Niitä on paljon silloin kun haluaisi lapsen vain nopeasti kyytiin ja hiljaiseksi! Jos repun haluaa ergonomiseksi ne pitää säätää melkein joka kerta uudelleen, aina kun varustus vaihtuu kevyempään tai paksumpaan. Siihen repun ergonomisuus juuri perustuu, se on säädettävissä monesta kohtaa juuri sopivaksi.
Yksi miinus tuli vielä mieleen. Pienikokoiselle kantajalle leveät olkahihnat voivat olla liiankin leveät.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitkä manducan remmit jasoljet tekee hulluiksi? Eihän siinä montaa ole ja niitä osaa kyllä helposti säädellä. Kuulostaa hassulta.
Niitä on paljon silloin kun haluaisi lapsen vain nopeasti kyytiin ja hiljaiseksi! Jos repun haluaa ergonomiseksi ne pitää säätää melkein joka kerta uudelleen, aina kun varustus vaihtuu kevyempään tai paksumpaan. Siihen repun ergonomisuus juuri perustuu, se on säädettävissä monesta kohtaa juuri sopivaksi.
Yksi miinus tuli vielä mieleen. Pienikokoiselle kantajalle leveät olkahihnat voivat olla liiankin leveät.
Jaa kyllä minä saan nopeasti siihen, vaikka välillä on enemmän vaatetta ja välillä vähemmän. Ja vaikka käytän sitä välillä 8kk vauvalla ja välillä taas 2vuotiaalla niin siltikin. Ja taannoin reppua koitti eräs ystävä, joka on paljon minua isompi ja kun seuraavaksi laitoi sen itselleni niin säätely onnistui hetkessä. Oisko taitolaji siis.
Alkuperäinen kirjoittaja Mari:Meillä on Ergo. Ja erittäin tyytyväinen olen ollut.
Kokeilin sekä Manducaa (olisi ollut halvempikin silloin), että Ergoa ja Ergo istui mulle paremmin. Jostain syystä Manducan olkahihnoja en saanut säädettyä, vaikka myyjän kanssa yhdessä kokeiltiin, itselleni sopiviksi. Valuivat inhottavasti.. Tai tuntuivat siltä, että valuvat..
Jos mahdollista, niin käy sovittamassa lapsen kanssa tai niin kun joku sanoikin, vuokraa ensin...
Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:Alkuperäinen kirjoittaja Mari:Meillä on Ergo. Ja erittäin tyytyväinen olen ollut.
Kokeilin sekä Manducaa (olisi ollut halvempikin silloin), että Ergoa ja Ergo istui mulle paremmin. Jostain syystä Manducan olkahihnoja en saanut säädettyä, vaikka myyjän kanssa yhdessä kokeiltiin, itselleni sopiviksi. Valuivat inhottavasti.. Tai tuntuivat siltä, että valuvat..
Jos mahdollista, niin käy sovittamassa lapsen kanssa tai niin kun joku sanoikin, vuokraa ensin...
Ne manducan olkahihnathan saa laitettua ristiin takaa, silloin eivät valu. Mulla valui Ergssa paljon pahemmin. ja "luisevalle" lantiolle Ergo ei istu yhtään. Lisäksi Ergon vauvatuki on ihan onneton, Manducassa taas oikein hyvä. Tää on siis varmaan tosi yksilöllistä.![]()