T
tyttöjenäippä
Vieras
Joo sieltähän ne menkat saapuivat, muutama tunti tuon edellisen kirjoitukseni jälkeen eli päivän etuajassa. Oikein olin sitten tunnistanut merkit, vaikka joissakin kierroissa olen luullut osaa niistä mahdollisiksi raskausoireiksi, no ehkä osaan taas ottaa rennommin tulevissa kierroissa kun tunnen omaa kroppaani taas vähän enemmän
Täälläkin se vauvan kaipuu on aika suuri. Haluaisin että kaikkien lasten välinen ikäero jäisi suht pieneksi, tai sitten jos kolmosen ikäero sisaruksiin tulee liian suureksi niin sitten "pitäisi" saada vielä se neljäs "kaveriksi"
kuitenkin olen ajatellut että kolme lasta saa varmaankin riittää jos se kolmas meille vielä suodaan. Ja joka päivä katson tyttöjäni ja mietin miten ihmeellisiä he ovatkaan ja nautin katsellessani heidän touhujaan ja kuunnellessani heidän juttujaan <3 Huomattavasti parantui mielialakin, vaikka onhan ne kuukautiset pettymys tässä tilanteessa, mutta ainakin uusi kierto pyörähti käyntiin
Ihania aurinkoisia päiviä ja tsemppiä kaikille!
Täälläkin se vauvan kaipuu on aika suuri. Haluaisin että kaikkien lasten välinen ikäero jäisi suht pieneksi, tai sitten jos kolmosen ikäero sisaruksiin tulee liian suureksi niin sitten "pitäisi" saada vielä se neljäs "kaveriksi"