E
ei hyvä
Vieras
kenen mielestä toi pikku kakkosen juontaja on hyvä? Siis toi jätkä jokalaulaa kokoajan epävireisesti ja soittaa kitaraa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Moi:Kuka niistä on johanna? Mä en tiedä kenenkää nimiämut ei siinä miehessä mitään vikaa ole.
Alkuperäinen kirjoittaja Nepsutin:On tää kivempi ku se nainen, joka oli mm. eilen illalla!Mutta mielipiteitähän nämä vaan on!
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Nepsutin:On tää kivempi ku se nainen, joka oli mm. eilen illalla!Mutta mielipiteitähän nämä vaan on!
![]()
eiks eilen illalla ollu ne kaksi lasta?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Nepsutin:On tää kivempi ku se nainen, joka oli mm. eilen illalla!Mutta mielipiteitähän nämä vaan on!
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Nepsutin:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Nepsutin:On tää kivempi ku se nainen, joka oli mm. eilen illalla!Mutta mielipiteitähän nämä vaan on!
![]()
Ei ku enhän minä eilen edes katsonut, siis maanantai-iltana oli se nainen!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjen äiti:No en ole viitsinyt ääneen mielipiteitäni sanoa. Pääasia, että lapset tykkää niistä juontajista. En viitsi mielipiteitäni heille syöttää, että oppivat sitten hyväksymään kaikenlaiset ihmiset.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjen äiti:No en ole viitsinyt ääneen mielipiteitäni sanoa. Pääasia, että lapset tykkää niistä juontajista. En viitsi mielipiteitäni heille syöttää, että oppivat sitten hyväksymään kaikenlaiset ihmiset.
Ei sitä nyt lapsille sanotakkaan kunhan ittekseen oon miettinyt.