Pikku kakkosen juontajasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei hyvä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Moi:
Kuka niistä on johanna? Mä en tiedä kenenkää nimiä :o mut ei siinä miehessä mitään vikaa ole.

se jolla on vähän punaseks/oranssiks värjätty tukka ja joka kirjottelee ällöjä riimirunoja aina...

Alkuperäinen kirjoittaja Nepsutin:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Nepsutin:
On tää kivempi ku se nainen, joka oli mm. eilen illalla! :D Mutta mielipiteitähän nämä vaan on! :)

eiks eilen illalla ollu ne kaksi lasta?

Ei ku enhän minä eilen edes katsonut, siis maanantai-iltana oli se nainen! :)

joo se maanantai-illan nainen, Sinna vai mikäsen nimi nyt on, on kaikkein kauhein. Ihme esitys koko ajan päällä, niinku henkensä edestä ilveilisi. Oikea muskaritädin irvikuva....

No en ole viitsinyt ääneen mielipiteitäni sanoa. Pääasia, että lapset tykkää niistä juontajista. En viitsi mielipiteitäni heille syöttää, että oppivat sitten hyväksymään kaikenlaiset ihmiset.

Joskus sen mainoksen näin siitä ja musta oli jotenkin koomista, että se ensinnäkin lauloi nuotinvierestä osan biisistä ja soittikin vielä väärin :D Eikös sen soittovirheen takia jo ois kannattanut ottaa uudestaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjen äiti:
No en ole viitsinyt ääneen mielipiteitäni sanoa. Pääasia, että lapset tykkää niistä juontajista. En viitsi mielipiteitäni heille syöttää, että oppivat sitten hyväksymään kaikenlaiset ihmiset.

Ei sitä nyt lapsille sanotakkaan kunhan ittekseen oon miettinyt.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjen äiti:

Ei sitä nyt lapsille sanotakkaan kunhan ittekseen oon miettinyt.

juu. No en varsinaisesti sitä epäillytkään. Pelmahti mieleeni vaan naapurin lapsi, jonka äiti sanelee hänelle mm.ketkä aikuiset ja lapset on jotenkin vastenmielisiä jne. Sitä täytyy pyrkiä vaan välttämään.

Yhteistyössä