V
vieras
Vieras
Tyttö vajaa 4v. on kovasti innostunut jumpasta ja tanssista ja ajattelin että hän vois jompaa kumpaa kokeilla, onko teillä kokemuksia kumpi olis kivempi?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Mun tyttö harrasti kolmevuotistalvenaan (eli joulukuussa täytti tuolloin kolme, aloitti harrastuksen syksyllä ja lopetti toukokuussa) sambaa ja satujumppaa.
Molemmissa oli myös ihan perusliikuntaa, jumpassakin tanssittiin ja sambassakin jumpattiin, jne. Nyt syksyllä hän menee satujumppaan uudelleen, se tuntui hänestä mukavammalta.
Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Mun tyttö harrasti kolmevuotistalvenaan (eli joulukuussa täytti tuolloin kolme, aloitti harrastuksen syksyllä ja lopetti toukokuussa) sambaa ja satujumppaa.
Molemmissa oli myös ihan perusliikuntaa, jumpassakin tanssittiin ja sambassakin jumpattiin, jne. Nyt syksyllä hän menee satujumppaan uudelleen, se tuntui hänestä mukavammalta.
missä sun tyttö kävi? Meidän 3v - poika tosin - haluaa tanssitunneille ja oon niitä ettiskelly.
Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Mun tyttö harrasti kolmevuotistalvenaan (eli joulukuussa täytti tuolloin kolme, aloitti harrastuksen syksyllä ja lopetti toukokuussa) sambaa ja satujumppaa.
missä sun tyttö kävi? Meidän 3v - poika tosin - haluaa tanssitunneille ja oon niitä ettiskelly.
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Mun tyttö harrasti kolmevuotistalvenaan (eli joulukuussa täytti tuolloin kolme, aloitti harrastuksen syksyllä ja lopetti toukokuussa) sambaa ja satujumppaa.
Samba Cariocan sambakerhossa, ja Turun Naisvoimistelijoiden satujumpassa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun ntyttöni ollut jumpassakin, mutta 4v aloitti tanssin. Tanssa on jotenkin kauaskantoisempi harrastus, siinä on tavoitteita ja jatkaa tyttö sitä. On esityksiäkin. Jumppa oli vaan sellasta energian purkua. Mutta on erilaisia jumppiakin, olen itse aikoinani ohjannut paljon niitä. On siis temppukoulutyyppistä ja sitten telinevoimistelua. oletan, että tarkoiti temppurata tyyppistä jumppaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Mun tyttö harrasti kolmevuotistalvenaan (eli joulukuussa täytti tuolloin kolme, aloitti harrastuksen syksyllä ja lopetti toukokuussa) sambaa ja satujumppaa.
Samba Cariocan sambakerhossa, ja Turun Naisvoimistelijoiden satujumpassa.
ok - täytyy vielä kattella, tuntuu vaan, et monilla on ikäraja 4v
Balettia löytyy, jos ei tyttöjen seura pelota, poikia ei juurikaan oleAlkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:missä sun tyttö kävi? Meidän 3v - poika tosin - haluaa tanssitunneille ja oon niitä ettiskelly.