Alkuperäinen kirjoittaja Siipien havinaa:Alkuperäinen kirjoittaja sativa:Alkuperäinen kirjoittaja Siipien havinaa:Alkuperäinen kirjoittaja Yx Mies:Alkuperäinen kirjoittaja DevilishDream:Niin se pilvi on huume siinä missä kokaiinikin tai heroiini. itse liikkunut paljon piireissä, missä ekana vedettiin pilveä, sitten piiskaa ja lopulta hepoa. Osa tyypeistä tällä hetkellä katkolla tai vankilassa, osa ehkä kuollut. ite en luojan kiitos sotkeutunut niihin kuvioihin vaan pistin välit poikki kun rupesin nyisen mieheni kanssa seurustelemaan ja perhettä perustamaan. Mulle riitti aina vaan viina B)
EI todellakaan, niinkuin itse sanoit, sulle riitti pelkkä viina.. Älä oikeesti ala selittään mikä on huumetta ja mikä ei, kun et kerta ole niitä edes kokeillut! iHME PIIRIT TEILLÄ..)
no kun sinä tiedät huumeista ja olet poltellut..niin miksi et mene polttelemaan sitä sen pollisi-sedän nenän eteen...mä voin juoda viinaa sen edessä ja polttaa tupakkaa...riittääkö sulla kantti mennä polttelemaan hassista sen eteen |O |O |O
No minkä helkatin takia sitä tarvitsee sen poliisi-sedän nenun eteen mennä polttelemaan? Silloinhan saisi vain huumausainerikos syytteen omaan rekisteriin, ja eikös se olisi hyödyllistä pitää tyhjänä? Eikä kukaan halua putkassakaan varmaan päiväänsä viettää :headwall:
NO KUN SE ON LAITONTA...ettekö TE tajua|O :xmas:
Tajutaan kyllä että se on tällä hetkellä laitonta. Mutta niin on moni muukin asia laitonta suomessa, kuten esim. julkijuopottelu, silti moni ihminen julkijuopottelee esim. puistoissa vappuna ja muulloinkin. Kävelee punaisia päin yms. laitonta toimintaa harrastaa. Kai sinä paasaat heillekin miten he kehtaavatkaan viettää laitonta elämää?