pikkuiset flunssassa...

no ihan pelkkää kuumetta on noilla pienillä ollut, 9-kuisella perjantaista keskiviikkoon, 3-vuotiaalla maanantaista torstaihin. outo tauti, kummallakin välillä laski kuume, ja seuraavassa hetkessä taas 39 ja yli.... nyt onneks vaikuttavat tervehtyneiltä.
 
meilläkin on 4v. ollut keskiviikosta asti kuumetta, korkeimmillaan yli 39 ja alimmillaan 37.. ja kamala yskä! ei yhtään kivaa ollut että jouluna on kipeänä, harmittaa lapsen puolesta =(
 
meillä on ollu täysin kuumeeton molemmilla.. tuo 1v jotenkin pärjää tuon taudin kanssa mutta tää 3vko rääpäle on ihan onneton tapaus.. ehkäpä tästä vielä selvitään, täytyy vaan toivoo etten ite tulis kipeäks, vois olla sit voimat ihan lopussa kun muutenkin hoidan yksin näitä kahta..

Paranemisia kaikille pikku potilaille :saint:
 
Meillä myös nuhaa..miulla alkoi aaton aattona kurkkukipu ja nenän vuotaminen..seuraavana päivänä alkoi kuopus yskimään ja nyt onnettomalle nous vielä kuumekin tänä iltana.Esikoinenkin valittaa kurkkukipua ja nyt nukkumaan mennessä oli kuulema kylmä,vaikkei kuumalta vaikuttanut (siis että olis kuumetta)

Paranemisia kaikille flunssaisille!
 

Yhteistyössä