Sitkeää yskää??

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Moonlightmom
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Moonlightmom

Aktiivinen jäsen
29.09.2008
2 773
0
36
onko ny muilla ollut yskää joka kestää useita viikkoja?
meillä pojilla ollut about 4viikkoa ja tuntuu ettei loppua näy..itselläniki yskä ja välil ihan hirvee ku limaa tulee että meinaa oksentaa..vai pitäsikö viädä noo lekuriin? mut mitä se lääkäri mahtaa...
 
Joo nyt on liikkeellä tosi pitkään kestävää yskää. Mutta yks korvatulehduksen "oire" on yskä. Meillä tyttö yski ei valittanu korvia tai ollut kuumetta en meinannu uskoa kun lääkäri sano että korvatulehdus. Eli voishan niihin korviin kurkata vaikka hoitaja.
 
mulla oli yskää ja liman oksentelua(pakko oli oksentaa ettei jää kurkkuun) niin 10-11vk..
ei se keuhkot pihalle yskimistä ollut mutta kytevää kuitenkin.
No menin sitten lekuriin ja keuhkoputken tulehus sieltä löytyi
 
juu täällä neidillä 3vee ollut 4 viikkoa jo kestävä yskä....välillä vähemmän ja nyt taas enemmän,limaa oksentaa sillon tällön.
lekurissa käyty 3 viikkoa sitten ja anto vaan lapun yskän hoitoon....
 
Alkuperäinen kirjoittaja Moonlightmom:
hmm..noilla ei ikinä ollu korvatulehduksia..mut täytyy viel katsella jos tuo alkais paranemaan..muutensit joutuu neljälle tilaa ajan lekuriin :D


:D meilläkin se oli ainoa korvatulehdus tytöllä ja hänellä nyt ikää 12v.
 
Joo turha sinne päivystykseen on sunnuntaina hilautua. Toivottavasti yskä loppuu ja sakki paranee. Ja tosiaan se yskä on sitkeetä laatua.
Lasten kanssa tahtoo vaan nukkuminen kärsiä kun joku paukuttaa yskiä koko yön. Paranemisiin. :wave:
 
meillä kans ensin syksyllä neidillä pitkään ollu yskää, sit selvis et sillä oli jossain välissä ollu keuhkokuume, varjostumia keuhkoissa, kun se parani, alkoi taas yskä, nyt syynä korvatulehdus, jälkitarkastukseen asti ok, ja sit heti alkoi taas yskä ja nyt on antibioottikuurilla kun molemmat korvat on tulehtuneet..
kehottaisin siis lääkärin puoleen kääntymään ;)

(nää siis alle 4kk sisällä )
 
yskää aletaan tutkia kun se on kestänyt 8 vkoa, siihen asti passaa vaan yskiä. Apteekista vick`s vaporubia ja sitä iltaisin rintaan ja selkään sekä lusikallinen hunajaa suuhun niin yskiminen loppuu siihen.
 
yskää aletaan tutkia kun se on kestänyt 8 vkoa, siihen asti passaa vaan yskiä. Apteekista vick`s vaporubia ja sitä iltaisin rintaan ja selkään sekä lusikallinen hunajaa suuhun niin yskiminen loppuu siihen.

Meillä ei ole nuokaan tehonneet vaan saatiin kahden viikon yskimisen jälkeen codesan yskänlääkettä lääkärin määrämänä ja on ihan hyvin tehonnut että saat yöt nukuttua. välillä tosin köhii jossain vaiheessa yötä. Nyt yskä kestänyt 4 viikkoa ja maanantaina uudestaan lääkäriin,koska pyysi tulemaan uudestaan jos vielä jatkuu 4 viikon päästä. Flunssa alkoi lisäksi viikko sitten...

Poika siis vajaa 4-v
 

Yhteistyössä