Pikkujouluja tulossa enkä ole mikään pukeutuja ihminen eikä oikein ole rahaa mitään ostaakaan :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eoi oo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

eoi oo

Vieras
kuinka kamalaa se nyt on jos menee suht arkisissa vaatteissa juhliin ... en nyt tarkota verkkareita :D

mut suorat mustat housut, korolliset saappaat ja joku neule vaan ... :(

Jos jättäisit neuleen kotiin ja kävisit ostamassa jonkun edullisen topin? 10-20 eurolla saa juhliin sopivan yläosan. Muu onkin sitten asusteista ja meikistä kiinni. Esim. ihan perustoppi käy, jos laitat näyttävän kaulakorun tai korvikset.

Esim. tämä maksaa Gina Tricotissa 14,95 euroa.

44287900001_m.jpg

[QUOTE="aapee";25078328]Voiko talven juhliin mennä pelkällä topilla?
Kuulostaa ... kylmältä :D[/QUOTE]

Juhliin tietysti mennään takki päällä, mutta sehän riisutaan sisällä pois. ;) Ainakin oman firmani pikkujouluissa suurin osa naisista on aika kittanoissa vaatteissa, eli vähintään sääret tai dekoltee ja kädet näkyvissä. Jos olo tuntuu alastomalta, niin huivin voi kiepata topin peitoksi.

Äh en todellakaan oo mikään pukeutuja mutta vois kai tossa Prismassa käydessä kattoo samalla jotai toppia tms. kun takkikaan ei oo mikään "juhlatakki" .. kun ei kiinnosta tollaset asiat, no täytyy kattoo.

Ja en tod. oo XS - olisinki :D

[QUOTE="aapee";25078428]Äh en todellakaan oo mikään pukeutuja mutta vois kai tossa Prismassa käydessä kattoo samalla jotai toppia tms. kun takkikaan ei oo mikään "juhlatakki" .. kun ei kiinnosta tollaset asiat, no täytyy kattoo.

Ja en tod. oo XS - olisinki :D[/QUOTE]

Mä oon vähän sitä mieltä ettei takin tarvitse ollakkaan ns. juhlatakki jos kyse on sisätiloissa olemisesta, takki on kuitenkin narikassa..

Mä oon kirppareilta bongannu pirusti kans hyvännäköstä ja kuntosta juhlavaatetta, itse pihinä kun en millää raaskis yhtien tai kahtien kemujen takia ostaa uutta.. :D

Ja tuohon rahaan saa paljon paremman ja nuorekkaammankin näkösiä vaatteita..Aika...karmiva...

Tuohon rahaan saa ainakin paljon laadukkaampaa ja ympäristöystävällisempää kirpputorilta. Minä en ymmärrä tuollaisten huonolaatuisten kertakäyttövaatteiden ostelua. Huono laatu näkyy kilometrin päähän. Mieluummin laadukas ja käytetty kuin huonolaatuinen ja uusi. Minä olen ostanut parhaat vaatteeni kirppareilta.

Laita vaikka mustat tutut vaatteet, mutta asusta ne kivasti:
osta muutaman euron joulunpunainen kynsilakka (näyttää hyvältä myös lyhyissä kynsissä) ja vaikka punainen hiuspanta. Vähän juhlavuutta mutta ei epämukavuutta kun et edes itse niitä huomaa :D