PIKKUKAKKONEN

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Puh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pahoittelut Niksulle ja Hillerille :(. Meillä myös kakkosta aletaan pian yrittämään muttei vielä muutamaan kuukauteen. Olen pitkään jo tätä ketjua lukenut (kesän alusta), plussia on ropissut todella paljon mutta ikävä kyllä näköjään paljon on myös noita keskenmenoja tähän ketjuun mahtunut :(

Mä olen kipeänä. Päätä särkee kamalasti ja paleltaa. Pää ihan tukkonen. Kuumetta ei ole. Mahassa ja rinnoissa sellainen tunne että kohta täti sapuu. Joten tällä mallilla mennään kohti ensi viikkoa.

Mii kp 26/30-31

Täältä myös pahoittelut!!

Mulla on kp 26/ 28? Rinnat kipeät edelleen. Etenkin kun ottaa rintsikat pois niin kyllä tuntuu ikävästi. Tänään ollut huono olo. Ei menkkamaisia kipuja vielä, ja valkovuotoa. Olen ollut normaalia äksympi ja itkuherkkä. Mies on käynyt hermoille TODELLA paljon. Voisinkohan olla raskaana? Toivon, mutta hiukka epävarma olo kyllä on. EI turhia odotuksia, ettei suuria pettymyksiä!

Essille, tervetuloa!

Peukkuja edelleen Miille ja Ninnille..Mä en kyllä Ninninä enää kestäisi vaan olisin jo testannut...:)

Claire kyseli sitä, miten äitiys- ja vanhempainraha lasketaan. Parasta olisi tietty soittaa Kelaan, oon ainakin itse aina saanut sieltä hienosti vastaukset. Mutta mun käsittääkseni katsotaan aina sulle paras vaihtoehto eli niinhän se on, että jos esikoinen ei ehdi täyttää 3v ennen kuin on pikkukakkosen LA, saa saman äitiysrahan kuin ekasta, vaikkei menisi töihin välillä. Yleensä kai katsotaan viimeiseen valmistuneen verotuksen mukaan, paitsi jo tulot ovat nousseet edellisessä 6kk:ssa vähintään sen 20%:aa.

Viikonloppuja ja toivottavasti ens viikolla saa sitten lukea plussauutisia :)

Onko liian aikaista tehdä jo huomenna testiä? eli 27/28 Viime kuussa tuhrua tuli jo pe ja menkat alkoi vasta sunnuntaina. Yleensä aina menkat alkavat 4 viikon välein perjantaina.. Myös kierukan kanssa niukka vuoto alkoi perjantaisin. Hieman tossa nipisteli oikealla alhaalla vatsassa..

Tervehdys myös tältä suunnalta. Surussa mukana vaikka matkaa paljon... Täällä ei ole tuntemuksia suuntaan eikä toiseen, joten eiköhän täti tule aikanaan.

Ninni, minusta apteekissa oli sellaisia testejä, jotka näyttävät kolme vrk ennen menkkojen oletettua alkua. Eli sellaisella ainakin vois jo nähdä tilanteen.

Mä olen väsynyt, on tainnut väsy olla jo pari viikkoa, mutta eiköhän tuo tästä mene.

Mä testasin esikoisesta plussan kolme päivää, vai olikohan peräti neljä päivää ENNEN kuin menkat oli myöhässä..:) Mutta olin kyllä silloin 100% varma, että raskaana olen ja niin olinkin..

Testi näytti negaa...mut jotenkin epäilyttää..testi cittarista ostettu, rfsu..vai mikä nyt lie.. Aamulla oli tosi äklö olo, ja rinnat edelleen kipeät. Eli 28/28 eikä menkkoja vielä näy..Käyn kyllä ostamas tänään apteekista uuden, jollei menkkoja kuulu.
Miille plussaa!! :)

Mies sanoi että 86% varmuudella mä raskaana, sillä mä en ole koskaan ennen ollut näin kiukkunen eli tiuskinnun miehelle ja muillekin kaikesta. Oma veikkaus on enää 50-50.

Ostin apteekista uuden testin, mutta jää varmaan toiseen kertaan. Nimittäin äsken tuli rusertavaa limaa, oon 90 % varma että menkat alkaa parin päivän sisällä.. Rinnat edelleen arat, eikä menkkakipuja.. No onneksi aika menee suht nopeasti, toivottavasti kuukauden päästä parempi onni...tai edes muutaman kuukauden päästä :)

Ninni: älä ihan vielä menetä toivoa kokonaan.

Oma ennuste vain laskee, nyt 40-60.

Mun flunssa hiukan helpottaa. Päänsärky edelleen ihan kamalaa. Ei lähe mitenkään pois.

Käytiin esikoisen kanssa uimassa. Se oli sille toka kerta (perjantaina oli eka). Ihan tykkäsi. Pitää ottaa tavaksi.

Mii 28/30-31

No voi harmi!
Menkkoja ei vielä, mutta ruskeaa vuotoa niukasti kyllä. Eli eiköhän se tännäkin lähipäivinä paukahda kylään.. Tissitkin enää vain vähän arat.

On ihan tyhmää odotella, että alkaako menkat vai ei...ja testi ois valmiina, mut sit taas toisaalta ois ihan typerää testata nyt kun menkat sit kuiteskin alkaa. Oon ollu tosi itkuherkkä, välillä tuntuu et oisin raskaana ja välillä se tuntuu ihan mahdottomalta. Mies ei ymmärrä mitään..onneksi edes tänne voi purkaa ajatuksia ja saada edes jotain apua :) Voi olla että jo pelkästään tämä jännääminen tekee itkuherkäksi.

Pahoittelut molemmille ja eikun uutta kuukautta odottamaan... Itte olen tässä jännäämässä mitä tapahtuu, negatiivinen asenne takaa ainakin sen että yllätysplussa tuntuu tosi hyvälle, mutta siihen nyt on vielä aikaa... Voimia kaikille

Täällä yksi taustapalstailija ilmoittautuu mukaan leikkiin. Vauvahaaveita on ollut joo, mutta lyhyet työsuhteet estää kovan kuumeen :( Mutta nyt sitten sain kuin sainkin 1,5 vuoden työsopimuksen ja nyt sitten päästän kuumeeni irti :) Olipa jatkoa työllä tai ei!

Mutta haaveissa pikkukakkonen myös täällä, yksi reipas poika jo löytyy 12/04. Nyt siis olen taas ihan alussa, viimeisen pillerin söin viime sunnuntaina ja nyt odotellaan menkkoja alkavaksi näinä päivinä. Eli jännäily on vasta edessä, mutta toivottavasti tärppää pian. Esikoinen tärppäsi toisesta kierrosta, että tuskin tämäkään ekasta...

Mii83: Muistan sinut, palstailit samaan aikaan kanssani marrasmammoissa, olin kyllä tosiaan taustapalstailija. Mulla vaan meni sitten joulukuun puolelle. Aika jännä huomata että samat ihmiset aloittaa haaveilun samoihin aikoihin :)

Mutta nyt taas odotellaan tärppiä ja oman pikku salaisuuden saantia ;)

Tsemiä kaikille ja plussaonnea paljon!

Piitu: kun näin sun nikin niin heräsi että hetkonen. Jostain tuttu (toivottavasti olit samalla nimellä, sillä muuten mulla on kytkökset päässä ihan sekaisin :D) Palstailtiinkö täällä vai vauvalehdellä? TERVETULOA!

Kun on tuo muisti niin huono. Mutta muistelisin että aluksi täällä, ennen kuin suuressa viisaudessani löysin vauva-lehden keskustelupalstan ja sittemmin ehkä myös siellä. En muista...

Kiitoksia tervetulotoivotuksista! On kiva jakaa ilot ja surut, eikä jauhaa niitä vaan omassa päässä. Toivotaan tietysti ettei niitä suruja tule ja pahoittelut kaikille surun kokeneille!

Yhteistyössä