Pikkusen harmittaa."Kaveri" juorusi lapsen sairastumisesta..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja --j
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

--j

Vieras
eli meidän pieni lapsi joutui sairaalaan, pelkäsin syöpää ja ties mitä, kun veriarvot heitti eikä syytä löytynyt. No eräs äitikaveri (ei läheinen,mutta välillä viestitellään kuulumisia), jolla samanikäinen lapsi sattui kirjoittamaan tekstarin juuri kun oli tuo tilanne päällä (lapsi oli sairaalassa alle vkon), ja kerroin mikä tilanne on.

No tuon äitikaverin äiti tuntee anoppini. He asuvat pienessä kylässä. Anoppi oli mennyt saunomaan kyläläisten kanssa ja siellä olikin sitten KAIKKI tienneet lapsemme mystisestä sairastumista jo ennen kuin anoppi ehti avata suunsa. Anoppi kertoi meille siitä tänään.

Kyseessä on siis pieni paikka, enkä esim. minä henk.koht tunne sieltä ketään. Harmittaa ihan älyttömästi, että nyt käytännössä koko kylä tietää tuosta sairastumisesta ja kenties juoruavat siitä selän takana. Lapsi on kuitenkin ihan terve ja syykin selvisi tuolle, mutta kyllä harmittaa tuollainen juoruaminen.

Olisiko teistä ok sanoa tuolle äitikaverille, että en olisi halunnut että koko kylä tietää henk.koht. asian, varsinkin jos olisi jotain vakavaa oikeasti ollut niin olisi ollut kamalaa että täysin TUNTEMATTOMAT, sensaatiohakuiset kyläläiset siitä tietää ja juoruaa??

Kärpäsestä härkänen tulee mieleen.

Voishan tuolle kaverille seuraavan kerran mainita, että juu anoppi kuuli sitten kiertotietä lapsesta. Muuten antaisin olla, lapsesi on onneksi ok. Itseäsi vaan kiusaat jos alat tuota muhimaan, mennyt on mennyttä.

Siis lähinnä mua harmittaa se että tuo kaverini äiti kertoi asiasta ihan kaikille siellä kylätapahtumassa olleille. Mitä se heille kuuluu ja miksi pitää juoruta. Mutta ehkä ei ollut sitten niin iso juttu.

Varmaan tunnet tämän "kaverin" paremmin, mutta minulle tuli mieleen, että on vain järkyttynyt ja kertonut asiasta. Eihän hän ole voinut tietää, että haluat asiaa salailla, kun kerran tutulle (hänelle) kerroit.

Alkuperäinen kirjoittaja liinu:
Varmaan tunnet tämän "kaverin" paremmin, mutta minulle tuli mieleen, että on vain järkyttynyt ja kertonut asiasta. Eihän hän ole voinut tietää, että haluat asiaa salailla, kun kerran tutulle (hänelle) kerroit.

Hänen äitinsä siis kertoi asiasta noille meille tuntemattomille kyläläisille (jotka anoppi tuntee). Kaverini oli kertonut asiasta vaan äidilleen, jolla ei kuulemma pysy oikein mitkään asiat omana tietonaan. Minä en edes tunne tuota kaverini äitiä, joten ärsyttää että miksi se on meidän asioita kertonut meille tuntemattomille ihmisille. Ei hän edes tunne meitä, joten tuskin hän on huolissaankaan ollut.

Yhteistyössä