V
vierailija
Vieras
No ei nosta! Kierrän kaukaa tuollaiset naiset! Säälittäviä naisia.Eikö mamu enää nosta naisen markkina-arvoa sosiaalisessa hierarkiassa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No ei nosta! Kierrän kaukaa tuollaiset naiset! Säälittäviä naisia.Eikö mamu enää nosta naisen markkina-arvoa sosiaalisessa hierarkiassa?
Taitaa olla enemmän suvakkipuolueilla tuota harrastusta.Perussuomalaisilla on verissä ottaa musta mies puolisoksi. Sekä persumiehillä että persunaisilla
onko jollain muullakin kuin tynkkysellä?Perussuomalaisilla on verissä ottaa musta mies puolisoksi. Sekä persumiehillä että persunaisilla
Iso nyyh, eivät ole ainakaan käytöksensä puolesta! Eurooppa on kaatumassa ja sitä ei ylisuvaitsevaiset huomaa. Tai ei ole järkeä huomata.Olen. Olen huomannut myös eroja ihan eurooppalaisten maiden yhteiskunnissa. Pointtisi on? Eriväriset ihmiset ovat edelleen samanarvoisia ihonväristään riippumatta.
Ihan taitaa olla missäpäin vaan tyypillistä keskustelua. Ei taida olla edes maasta kiinni tämä homma.Tämä keskustelu hämmästyttää mua todella. Mistä ihmeestä te olette kotoisin? Onko tuommoinen tyypillistä Imatralla, Iisalmella, Inarissa vai Korsossa?
Todella on kelvanneet joo..Mä en tajua, missä perähikiälle tuollasta maineen menetystä tapahtuu! Itse olen törmännyt tähän maineen pilaantumiseen ainoostaan netissä. Oikeessa elämässä olen kyllä todistanut, kuinka ulkomaalaisten kanssa treffanneet/naineet/lapsia tehneet on myöhemmin hyvinkin kelvanneet kelvollisille suomalaismiehille/-naisille. Juopporetkurunkkarithan ei ketään edes kiinnosta, ne voi ihan rauhassa huudella (yleensä siis vain täällä netissä) niitä solvauksiaan.
Hahhaahhaaa..No mä oli kahden mulattilapsen yh kun tutustuin nykyiseen suomalaiseen mieheeni, joka on mukava, kunnollinen ja fiksu työssäkäyvä mies. Ei koskaan tullut mieleen mulle tai nykyiselle miehelleni että mun maine olis jotenkin pilalla.
Pullapojan löysi.Hahhaahhaaa..
Eipä niin. Löysit jonkun nyhverön jostain peräkammarista.
Onneksi ei pyöritä kanssasi samoissa piireissä!Näinpä, niissä piireissä, missä se pilaisi maineen, ei paljon muutenkaan kiinnosta pyöriä. Ne piirithän ovat, noh... kyllä te tiedätte.
Aikoinaan minun kotiseudulle tuli niitä ensimmäisiä Somaleita,
joita Suomeen alkoi tulemaan.
Pieni kylä ja sillai,
eräs nuori nainen sitten alkoi olemaan tuollaisen tumma hipiäisen miehen kanssa,
teki lapsen ja mies jätti,
tai omassa kulttuurissahan heillä sai niitä naisia kait olla vaikka kuinka,
eli olisiko se sitten niin että nainen se jätti
Arvaa oliko kukaan enään tuossa kylässä tuon yh äidin kanssa,
siis seurustelu mielessä
Ennen oli hyvinkin haluttu mm tanssiseuralainen mutta kun tummahipiäiseen haksahti niin ei kelvannut edes tanssiseuraksi
Kyllä, täysin samaa mieltä.Onneksi ei pyöritä kanssasi samoissa piireissä!
Slaavilaisnaisilla suurimmalla osalla rotuylpeys vielä jäljellä! Kunnioitan! Skandinaavi naiset pilanneet maineensa todella moni!Venäläiset ja virolaiset naiset ovat erittäin suosittuja ja kysyttyjä vaimoja maailmalla. Esim maailman paras futari seurustelee venäläisen mallin kanssa. Jostain syystä suomalaiset naiset eivät löydä laadukkaita ulkomaalaisia miehiä, vaan enimmäkseen "kamelintaluttajia".
EI ole ikinä nostanut.Eikö mamu enää nosta naisen markkina-arvoa sosiaalisessa hierarkiassa?
TähKyllä nainen itse määrittää sen kiinnostavuuden. Jos hänellä on lapsia esim. intialaisen tai brittimiehen kanssa, kiinnostavuus voi jopa lisääntyä.
No niinpä, nehän voi olla ihan yhtä tummia kuin afrikkalaiset
Puolella persujen kansanedustajista on kumppanina maahanmuuttaja.onko jollain muullakin kuin tynkkysellä?
Yksi nainen oli ollut ainakin yhden somalin kanssa ja sanoi että niillä on lyijykynän paksuinen vehje ja kyllä arvosti minun kovastiMusta miehen jälkeen ei suomi mies kehtaa näyttää elintään naiselle. Se ei olekaan maailman isoin.
Tämä on ihan normaali reaktio jos mies ei ole kalpeanaama ja varsinkin jos nainen on haksahtanut muslimiin niin markkina-arvo muuttui miinusmerkkiseksiEnnen oli hyvinkin haluttu mm tanssiseuralainen mutta kun tummahipiäiseen haksahti niin ei kelvannut edes tanssiseuraksi
No hyvä, että osaat käyttää vehjettäsi. Onneksi olkoon. Taputtivatko naapurit?Yksi nainen oli ollut ainakin yhden somalin kansa ja sanoi että niillä on lyijykynän paksuinen vehje ja kyllä arvosti minun kovasti
Aina kun naitiin niin hän ulvoi kuuluvasti nautinnosta ja naapurit alkoivat koputtaa seiniin ja huudellakin jotain mistä ei saanut selvää