Pilaako maahanmuuttajan kanssa seurustelu OIKEASTI naisen maineen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kiii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä en tajua, missä perähikiälle tuollasta maineen menetystä tapahtuu! Itse olen törmännyt tähän maineen pilaantumiseen ainoostaan netissä. Oikeessa elämässä olen kyllä todistanut, kuinka ulkomaalaisten kanssa treffanneet/naineet/lapsia tehneet on myöhemmin hyvinkin kelvanneet kelvollisille suomalaismiehille/-naisille. Juopporetkurunkkarithan ei ketään edes kiinnosta, ne voi ihan rauhassa huudella (yleensä siis vain täällä netissä) niitä solvauksiaan.
Todella on kelvanneet joo..

Aikoinaan minun kotiseudulle tuli niitä ensimmäisiä Somaleita,
joita Suomeen alkoi tulemaan.

Pieni kylä ja sillai,
eräs nuori nainen sitten alkoi olemaan tuollaisen tumma hipiäisen miehen kanssa,
teki lapsen ja mies jätti,
tai omassa kulttuurissahan heillä sai niitä naisia kait olla vaikka kuinka,
eli olisiko se sitten niin että nainen se jätti

Arvaa oliko kukaan enään tuossa kylässä tuon yh äidin kanssa,
siis seurustelu mielessä
Ennen oli hyvinkin haluttu mm tanssiseuralainen mutta kun tummahipiäiseen haksahti niin ei kelvannut edes tanssiseuraksi

Ihan oikein sille.

Venäläiset ja virolaiset naiset ovat erittäin suosittuja ja kysyttyjä vaimoja maailmalla. Esim maailman paras futari seurustelee venäläisen mallin kanssa. Jostain syystä suomalaiset naiset eivät löydä laadukkaita ulkomaalaisia miehiä, vaan enimmäkseen "kamelintaluttajia".
Slaavilaisnaisilla suurimmalla osalla rotuylpeys vielä jäljellä! Kunnioitan! Skandinaavi naiset pilanneet maineensa todella moni!

Musta miehen jälkeen ei suomi mies kehtaa näyttää elintään naiselle. Se ei olekaan maailman isoin.
Yksi nainen oli ollut ainakin yhden somalin kanssa ja sanoi että niillä on lyijykynän paksuinen vehje ja kyllä arvosti minun kovasti

Aina kun naitiin niin hän ulvoi kuuluvasti nautinnosta ja naapurit alkoivat koputtaa seiniin ja huudellakin jotain mistä ei saanut selvää

Yksi nainen oli ollut ainakin yhden somalin kansa ja sanoi että niillä on lyijykynän paksuinen vehje ja kyllä arvosti minun kovasti

Aina kun naitiin niin hän ulvoi kuuluvasti nautinnosta ja naapurit alkoivat koputtaa seiniin ja huudellakin jotain mistä ei saanut selvää
No hyvä, että osaat käyttää vehjettäsi. Onneksi olkoon. Taputtivatko naapurit?
Lyijykynä tarinaa et usko itsekään.

Yhteistyössä