V
vierailija
Vieras
Kaikki alkoi siitä, kun halusin luonnollisen näköisiin vaaleisiin värjättyihin hiuksiini hieman lisää raitoja. Kokeilin kotona huppuraidoitustekniikkaa joka epäonnistui pahasti, vaikka olin katsonut paljon videoita ja lukenut tietoa miten se käytännössä toimii. Lopputulos = lähes koko pää blondattuna luonnottoman näköiseksi oranssikeltainen, läikikäs tukka jossa juuriin oli jääneet selkeät rajat raidoituksesta. Tämän jälkeen päätin lätkäistä 7.3 kultaisen tummanvaalean värin päähäni peittämään kaiken tuhon jonka ehdin tekemään. Se onnistui, mutta juuri alkoi näyttää hyvin punertavalta ja latva haalistui ruman vihreäksi parissa pesussa. Etsin lisää tietoa ja ymmärsin että hius vihertää koska siinä ei ole tarpeeksi pigmenttiä. No halusin tukkani tasaisen väriseksi ja kauniiksi, joten laitoin loppujen lopuksi suklaan ruskean 5.35 hiusvärin päähäni. Latvaan ei tarttunut ja se oli kuivahtanut hampuksi, kun taas muu osa hiuksista oli rumaa punaruskeaa joka ei sovi minun kylmälle ihonsävylleni yhtään. Olen luonnostaan tuhkanvaalea blondi, joten näytän hullulta punertavassa tukassa, aivan kuin huono peruukki päässä. Väri ei siis vastannut odotuksiani, vaan tuli jotenkin tosi punainen ja hiukset ohimoilla ovat oransseja. Latvan sain onneksi korjattua color maskilla, MUTTA.
Nyt tilanne on sellainen, että sain allergisen reaktion tuosta viimeisestä värjäyskerrasta. Päänahkaa alkoi kutittamaan ja polttelemaan, ja se punoitti korvia myöten. Väriä on kuivunut kököiksi päänahkaani ja ne lähtevät hilseilevinä paakkuina pois. Huom. Olen pessyt pääni jo kerran shampoolla.
Kyseeseenkään ei tulisi värjätä hiuksia enää uudelleen, ikinä. Läheiseni kertoi omasta reaktiostaan joka oli hengenvaarallinen ja joutui lopettamaan värjäilyn kokonaan. No, miten he*******ä kasvatan oman, tuhkanvaalean värin, takaisin punaruskeaan tukkaan!? Lisään vielä että ei, en ole menossa kampaajalle ottamaan raitoja tai mitään muutakaan koska en ole valmis maksamaan siitä (200€). En myöskään aio kokeilla tyveeni mitään sprayta, color maskia tai muitakaan sävytteitä, sillä ne eivät yksinkertaisesti sinne tartu ja työ olisi valtava saada se piiloon lisäksi järjetön rahanmeno. Tässä on kyse ainakin parin vuoden kasvatusprojektista. Annanko siis vain kasvaa ja yritän sietää tätä? Kertokaa myös omia kokemuksianne. Ja jätetäänhän kaikki typerät kommentit ja jälkiviisastelut sikseen.
Nyt tilanne on sellainen, että sain allergisen reaktion tuosta viimeisestä värjäyskerrasta. Päänahkaa alkoi kutittamaan ja polttelemaan, ja se punoitti korvia myöten. Väriä on kuivunut kököiksi päänahkaani ja ne lähtevät hilseilevinä paakkuina pois. Huom. Olen pessyt pääni jo kerran shampoolla.
Kyseeseenkään ei tulisi värjätä hiuksia enää uudelleen, ikinä. Läheiseni kertoi omasta reaktiostaan joka oli hengenvaarallinen ja joutui lopettamaan värjäilyn kokonaan. No, miten he*******ä kasvatan oman, tuhkanvaalean värin, takaisin punaruskeaan tukkaan!? Lisään vielä että ei, en ole menossa kampaajalle ottamaan raitoja tai mitään muutakaan koska en ole valmis maksamaan siitä (200€). En myöskään aio kokeilla tyveeni mitään sprayta, color maskia tai muitakaan sävytteitä, sillä ne eivät yksinkertaisesti sinne tartu ja työ olisi valtava saada se piiloon lisäksi järjetön rahanmeno. Tässä on kyse ainakin parin vuoden kasvatusprojektista. Annanko siis vain kasvaa ja yritän sietää tätä? Kertokaa myös omia kokemuksianne. Ja jätetäänhän kaikki typerät kommentit ja jälkiviisastelut sikseen.