Pillerit ja raskaustesti

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Yasmin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Yasmin

Jäsen
15.10.2004
184
0
16
Voiko raskaustestin samalla kun syö pillereitä (ei siis tauon aikana) ja näyttääkö se sitten oikeaa tulosta?

Syön pillereitä 3 pakettia putkeen ja sitten viikon tauko. Viimeksi tauon jälkeen ensimmäisellä viikolla unohtui pilleri (suurin todennäköisyys tulla raskaaksi). No nyt on jo toinen liuska menossa ja vähän kummittelee. Pariin kertaan ollut pahoinvointia ja tunteet kummasti pinnalla, mitä ei tapahdu normaalisti kun syön pillereitä. Onko kokemusta?
 
Joo mulla on joskus ollut samalla tavalla, että olen unohtanut pillerin jollain viikolla, joskus jopa kolme pilleriä yhden liuskan aikana :ashamed: mutta eipä siinä kuinkaan käynyt.

Uskon kyllä, että raskaustesti on positiivinen, jos raskaana olet, koska raskaushormooneja silti erittyy, vaikka syöt pillereitä. Itsekin tosin tein useamman testi sinä aikana, kun pillereitä söin, koska unohtelin niitä ottaa ja taisinpa salaa toivoa, että plussa olisi paukahtanut ja niinpä taisin itse kuvitella kaikki mahdolliset oireet itselleni :laugh: :laugh:

Ihmisen psyyke on kummallinen, se saa kaiken maailman oireita päälle... :p
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.06.2006 klo 20:19 vieras kirjoitti:
Mutta yasmin pillereitä ei saa syödä kuin maksimissaan 2 laattaa putkeen ja sit on pidettävä se viikon tauko..

Kyllä niitä saa syödä, varsinkin jos lääkäri sitä suosittelee.. Mullekin lääkäri suositteli pillereiden syömistä 3 levyä putkeen endometrioosiepäilyn takia ja myös sen takia, kun menkat niin kivuliaat.. Mutta minäpä lopetin pillerit kokonaan :laugh:
 

Yhteistyössä