H
Hermoilija
Vieras
Elikkä pillerit lopetin kun unohdin ottaa viimeisestä ottamastani liuskasta(kolmannella pilleriviikolla) kolme pilleriä ja sen jälkeen tuli menkat liian aikaisin. Sitten unohdin lomamatkan takia aloittaa taukoviikon jälkeen uuden liuskan joten lopetin sitten kokonaan niiden käytön. Emme ole käyttäneet muuta ehkäisyä. Nyt sitten jo viimeisten menkkojen alusta kp36 eikä menkkoja kuulu ollenkaan, eikä minkäänlaisia merkkejä niistä. Tehty on 2 first singal raskaustestiä, kumpikin negatiivisia. Ensimmäinen silloin kun menkkojen piti alkaa ja toinen tehtiin tänään. Missä vika? Alan tulla jo varmaan vainoharhaiseksi, tuntuu että raskausoireita olisi: pientä pahoinvointia, poreilua alavatsassa ja yksittäisiä pieniä nipistelyjä ja palelua. Voisinko olla raskaana vaikka negatiivisia testejä, vai mikä minulla on!? Kamala huoli ja stressi kun ei menkkoja vaan kuulu.. Joskus aikaisemminkin olen pillerit lopettanut vähäksi aikaa ja aina tulleet menkat ihan normaalisti lopettamisen jälkeen. Heinäkuussa kävin gynellä ja siellä minulla todettiin erittäin lievä toispuoleinen monirakkulainen munasarja. Voiko se vaikuttaa asiaan?? Olisin erittäin kiitollinen kokemuksista, neuvoista ja ym.!! Toivottavasti täällä olisi paikalla yökyöpeleitä vastailemassa..