pinkkejä vaatteita pojalle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja punahilkan äitee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

punahilkan äitee

Vieras
Hei,

onko kukaan nähnyt missään kaupoissa pinkkejä vaatteita joissa ei olisi röyhelöitä, sydämenkuvia, prinsessakuvia tms vaan olisivat ihan perus pinkkejä (tai raidallisia, kuviollisia mutta neutraaleja) vaatteita? Poikani lempiväri on pinkki ja päiväkotiin haluaisi uusia vaatteita syksyksi. Talvihaalari ja välikausihaalaripuoli menee aina ihan mukavasti (löytyy ns. hörhelötöntä mallia ja sellaisia joissa on pinkkiä sopivasti muttei liikaa) mutta sisävaatepuoli on sitten vähän haastavampi.

Please, ei sitten yhtään sellaista "poikasi on homo tai ainakin teet hänestä sellaisen" -valittajaa tähän ketjuun. En aio olla sellainen tylsä vanhempi joka kieltää lapselta jotain sen takia että se ei ole sukupuolistreotypian mukaista toimintaa. Jos poika haluaa pinkkiä niin pinkkiä saakoon. Yritän myös tällä kasvattaa lapsestani vahvaitsetuntoisen ihmisen joka ei muiden mahdollisesta kiusaamisesta tai ivaamisesta turhan paljon pahoita mieltään.

totta tosiaan elloksellahan on ollut niitä ennenkin (siellä on sellainen ranskalaisvalmisteinen mallisto jossa on usein pojillekin vaaleanpunaista ja pinkkiä). Olinkin vain unohtanut elloksen, kiitos muistutuksesta!!

Meilläkin on vaalenapunaisesta tykkäävä poika. Småfolkilta ollaan löydetty paitoja, joissa kuviot sopivat molemmille. Niihin kun yhdistää vaikka vihreät housut, ovat aika kiva yhdistelmä :D Eikä ollenkaan tyttömäinen.

barpapapalta löytyy myös pinkkiä http://www.sisukas.net/component/page,shop.product_details/flypage,shop.flypage/product_id,1284/category_id,7/manufacturer_id,0/option,com_virtuemart/Itemid,54/

Meidän poika tykkää pinkistä myös (ja hameista...). Oon löytänyt poikien osastolta KappAhlista ja HM:stä satunnaisesti pinkkejä vaatteita. Tai sellaisia missä on pinkki kuva. Meidän poika tykkää myös heleän vihreästä ja punaisesta, niin en niin metsästämällä etsi vaaleanpunaisia, vaan ostan jos tulee vastaan.

Kiva kun kuuntelet ap poikasi toiveita =)

Alkuperäinen kirjoittaja se nyt vain on sellaista lapsilla:
Kuka haluaa lastaan kiusattavan ja syrjittävän? Niin - elämä on. Ei poika montaa kertaa laita niitä pinkkejä vaatteita päälleen.

Mun poika on kohta 9-v ja käyttää punaisia, keltaisia, vihreitä ja liloja paitoja. Ikinä hänen päällään ei ole sinistä, mustaa saattaa olla. Tälläkin hetkellä päällänsä on hänen itse valitsemansa pinkki paita B) Pätkääkään ei ole vaatteiden takia kiusattu, sitä paitsi, eivät nuo ole mitään tyttöjen paitoja :whistle:

ap:lle: myös HM:llä on poikien pinkkejä paitoja, oli ainakin joitain viikkoja sitten =)

Kuka haluaa lastaan kiusattavan ja syrjittävän? Niin - elämä on. Ei poika montaa kertaa laita niitä pinkkejä vaatteita päälleen.

No mua on kiusattu joskus siksi, että mulla oli hameita ja mekkoja. :D Ja olen tyttö. :xmas: Niin, elämä on. :whistle: Mulle ainakin opetettiin, että mun tulee tehdä niin kuin itsestä hyvältä tuntuu, eikä niin kuin ympäristö odottaa.

Kyllä meidän poika laittaa. Ja laittaa isänsäkin. Koska pinkki vaan näyttää hyvältä.

Minkähän takia teillä opetetaan että vaatteiden takia saa kiusata?

Mutta itse kysymykseen, meillä on pinkkejä vaatteita ollut henkkamaukan, lindexin, mayoralin, 3pommesin (tai sucre d'or:in) sekä Kinderitin mallistoista.

Kinderit on enemmän musta juhlaan : http://www.juuliajajoonatan.fi/epages/GPL.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/07012009-121538/Products/2035/SubProducts/2035-0001

Mutta mä haluaisin pinkkeihin paitohin miehekkäitä kuvioita. Kameliont desiginilla oli autoja keväällä.

Lindexin apinapaita oli viime vuoden mallistoa. Nyt en oo löytänyt kovinkaan paljon kivaa pinkkiä. Pitääkin etsiä. Tämä voisi olla ehkä kiva, tosin itse ostin saman keltaisena http://www.niiloilo.fi/kameleont-design-tpaita-metsa-vaaleanpunainen-p-359.html

Mutta minäkin haluaisin pinkkeihin paitoihin miehekkäitä kuvioita (ei vain neutraaleja). Esim työkoneita ja sellaisia. Kameliont Desiginilla oli työkoneita pinkillä pohjalla keväällä.

Yhteistyössä