Pinoon ihanat Hollywood-starat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lunatic

Vieras
Tähän pinoon sitten niitä staroja jotka saavat sinut hyvälle tuulelle. Joista siis pidät. =)

steve_zahn.jpg

Steve Zahn on niin symppis ja ihana että lyön melkein vetoa että se on oikeestikin kiva ihminen. =) :heart:

Pidän Leosta ja Clooneysta heidän yhteiskunnallisen panostuksensa tähden. Plus että Leon uraa enemmän seuranneena hän on kehittynyt valtavasti. Kasvot ovat babyface-mallistosta suoraan, mutta luonnetta ja näyttelijäntaitoa häneltä löytyy.

Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:
Minä en osaa noita kuvia liittää :ashamed: mutta semmoinen nuori brittinäyttelijä kuin Lawrence Fox kyllä lämmittää keski-ikäisen rouvankin sydäntä olemuksellaan :)

Onko hän se se Lewisin aisapari? Mä olen ihastunut siihen persoonaan, mitä hän siinä esittää! Just niin ihana kuin vain voi olla; public school -kasvatti, teologisen jättänyt kesken, joku madrigaali-jazz -bändi?!

Alkuperäinen kirjoittaja Ncm:
Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:
Minä en osaa noita kuvia liittää :ashamed: mutta semmoinen nuori brittinäyttelijä kuin Lawrence Fox kyllä lämmittää keski-ikäisen rouvankin sydäntä olemuksellaan :)

Onko hän se se Lewisin aisapari? Mä olen ihastunut siihen persoonaan, mitä hän siinä esittää! Just niin ihana kuin vain voi olla; public school -kasvatti, teologisen jättänyt kesken, joku madrigaali-jazz -bändi?!
Just se, katsoin tässä sairaslomani alkuun koko sarjan, tietty Kevin Whatelykin on ihana ja roolihahmonsa myös, mutta Fox tosiaan tekee kiehtovan roolin, joka aukenee jakso jaksolta lisää. Ihana
:heart:

Yhteistyössä