Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja imperial::wave: :wave:
Tai no. Saatanan oikea käsi
Alkuperäinen kirjoittaja Kiin::wave: Luonnonuskova.
Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:Alkuperäinen kirjoittaja Kiin::wave: Luonnonuskova.
jotenkin näin minäkin itseni luonnehtisin, se on aika monimutkainen juttu...
Tietyllä tavalla valikoiva. Eli valitsee itselleen sopivimmat piirteet kyseisestä uskonnosta.Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:mitä tarkottaa eklektinen?
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Mä uskon lähinnä itseeni, omiin valintoihini ja tekoihini. Pakanaksi ovat tituleeranneet, mutten mä niitä kriteerejä taida täyttää...
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Tietyllä tavalla valikoiva. Eli valitsee itselleen sopivimmat piirteet kyseisestä uskonnosta.Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:mitä tarkottaa eklektinen?
Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Mä uskon lähinnä itseeni, omiin valintoihini ja tekoihini. Pakanaksi ovat tituleeranneet, mutten mä niitä kriteerejä taida täyttää...
Pakana= ei mihinkään maailman valtauskontoon kuuluva/uskova.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Mä uskon lähinnä itseeni, omiin valintoihini ja tekoihini. Pakanaksi ovat tituleeranneet, mutten mä niitä kriteerejä taida täyttää...
Pakana= ei mihinkään maailman valtauskontoon kuuluva/uskova.
No tuon perusteella mä sitten oon pakana.
Alkuperäinen kirjoittaja pakanapakara:Huh! Melkein jo laitoin kuvan paljaista pakaroistani...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:laita laita läähläählääh!![]()