Piparkakkupuku tytölle, olisiko "tyhmää"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Niin, näin yhdessä paikassa aivan ihanan piparkakkupuvun, joka on yleensäkin vauvoille tarkoitettu, ei oltu eritelty sen kummemmin että onko tytölle vai pojalle. Ajattelin tilata tuollaisen piparkakkupuvun tyttövauvalleni, mutta ystäväni sanoi, että nehän on poikien vaatteita, et sä voi tuollaista tytölle tilata. Onko siis ihan tyhmää tilata piparkakkupuku tytölle?

Semmonen elloksen potkupuku? :)

Mun tytöllä oli semmonen ekana joulunaan. Pidin tosin sitten myös pojallani, kun oli sen ikäinen ja kokoinen jouluna. =) Ei ole minusta sukupuoleen sidottu. Erikseen siellä on sitten ne mekot jne.

p.s. jos on tuo Elloksen, ota huomioon, et ovat aika pientä kokoa. Tai ei muute, mutta haarasta puuttuu se "haarakiila", joka on esim. tutan potkareissa ja yökkäreissä. Siksi sen puvun selkäosa on aika lyhyt. Korjasin meiltä sen lisäämällä itse tuon kiilan haarustaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon;27342106:
Semmonen elloksen potkupuku? :)

Mun tytöllä oli semmonen ekana joulunaan. Pidin tosin sitten myös pojallani, kun oli sen ikäinen ja kokoinen jouluna. =) Ei ole minusta sukupuoleen sidottu. Erikseen siellä on sitten ne mekot jne.

p.s. jos on tuo Elloksen, ota huomioon, et ovat aika pientä kokoa. Tai ei muute, mutta haarasta puuttuu se "haarakiila", joka on esim. tutan potkareissa ja yökkäreissä. Siksi sen puvun selkäosa on aika lyhyt. Korjasin meiltä sen lisäämällä itse tuon kiilan haarustaan.

Joo just sellainen, ja kiitos vinkistä :)

Yhteistyössä