Piritta Hannula (Hagman) - olipas taas kommentteja!

Ööö.
Siis mikä tuossa jutussa mättää? Miten tuosta saa täydellisen äidin kuvan?
Ihan normaalia toimintaa. Hän on saanut helmikuussa lapsen, alkaa olemaan siis imetyskin jo helppoa, miksipä siitä ei nauttis, mistäpäs sitä voi tietää, vaikka imetys olis lähtenyt käyntiin takkuamalla ja nyt ollaan vasta voitonpuolella. Tai paremminkin, miten se ketään uhkaa jos joku nauttii imetyksestä ja ilmoittaa sen julkisesti? helpottaa kummasti oloa jos ei vatvo sitä toisten imetystä. Jos ihmiset haluavat, että heidän lyhyitä imetyksiään ei kommentoida, niin silloin ei kannata alkaa vauhkoamaan siitäkään, kun joku haluaa imettää lastaan pitkään ja on ylpeä siitä.
Noin pienet vauvat herää öisin vielä syömään tissiä, joten mikäpä sen helpompaa kun nukkua perhepedissä. Ei kai asioista nyt tarvi väkisin vääntää vaikeampaa.
Kantoliinaa kun oppii käyttämään, niin siinä on helppo kantaa vauvaa, saa tehdä omiakin juttuja, kun kädet on vapaana. Vai sekö on ongelma, että niitä oli kahdeksan. Eikö hän maininnut, että ei heillä ole dollareista pulaa. Mikäs parempi rahankäytönkohde on kuin vauva. Ihme jeesustelua.
Tässäkin on kyse vain hänestä itsestään, hän ei jutussa kerro missään vaiheessa, että muiden täytyisi tehdä niinkuin hän.

Alkuperäinen kirjoittaja Knicke Knackerton:
Vai sekö on ongelma, että niitä oli kahdeksan. Eikö hän maininnut, että ei heillä ole dollareista pulaa.

Millainen ihminen leuhkii moisella asialla?
Varmasti jokainen tietää, että NHL-tyypit tienaa ihan kivasti, mutta mikä_pakko_sitä_on ääneen kuuluttaa?!

Alkuperäinen kirjoittaja äippä:
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:
mä olen lapseton joten mistäs mä mitään tiiän mutta en kyllä ymmärrä että mitä hölmöä tossa nyt sitten oli :whistle: *piilo blondi* :saint:

MIKS LAPSETON KÄY KAKSPLUSSAN SIVUILLA?

sanoppas se :D no ei mut oikeesti käyn esim tuola lapsettomuus puolella ja miksen ois täälä,on täälä muitaki lapsettomia ku mä

Alkuperäinen kirjoittaja äippä:
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:
mä olen lapseton joten mistäs mä mitään tiiän mutta en kyllä ymmärrä että mitä hölmöä tossa nyt sitten oli :whistle: *piilo blondi* :saint:

MIKS LAPSETON KÄY KAKSPLUSSAN SIVUILLA?

Aika hassu kysymys!!! Ei kai tänne tarvita mitään sisäänpääsy/kirjoittamisenlupa kriteereitä? Vois kysyä takaisin että miksi kirjoittaa tänne harmaana... :whistle: .

Alkuperäinen kirjoittaja SolAngel:
Viikonlopun Iltalehdessä rouva taas loistaa älykkyydellään... voi kunpa se(kin) tajuais, miten NOLOA tuollainen itsensä tyrkyttäminen on :o.

Minusta on noloa tuollainen avaus. Minusta Piritta vaikutti mukavasti lastaan ajattelevalta äidiltä, kivaa, että on positiivinen asenne imetykseen ja pehmeät arvot muutenkin.
Oisko ollut "fiksu äiti", jos ois kertonut ettei imetä, koska tissit menee pilalle, bailaa ankarasti ja haluaa miehen kanssa laatuaikaa viikon kuluttua synnytyksestä tms.???

Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:
Alkuperäinen kirjoittaja lemontree:
No mitä se sitten kommentoi?

Että tykkää imettää, haluaa 3 lasta, nukkuvat perhepedissä, käyttää kantoliinaa ja rintareppua, käy imetystukipalstalla, viettää normaalia jääkiekkoilian rouvan arkea...

Jaa, no mutta selväjärkiseltähän tuo minusta kuulostaa =)

Alkuperäinen kirjoittaja no:
Vai sekö on ongelma, että niitä oli kahdeksan. Eikö hän maininnut, että ei heillä ole dollareista pulaa.

Varmasti jokainen tietää, että NHL-tyypit tienaa ihan kivasti, mutta mikä_pakko_sitä_on ääneen kuuluttaa?!

Paremminkin kysymys on siitä, miksi sitä ei saisi ääneen kuuluttaa?
No, oikeastaan kaikkihan me tuohonkin tiedetään vastaus :whistle:

tais ap alkaa harmaana nyt haukkumaan tuota pirittaa ku ei muuten enään kehdannu tulla kommentoimaan ku kenenkään muun mielestä tuossa ei ollu mitään noloa ;)
eli tuosta harmaasta päätellen ap:n ongelma oli tuo kun mainitsi että rahasta ei ole pulaa...

Alkuperäinen kirjoittaja no:

Paremminkin kysymys on siitä, miksi sitä ei saisi ääneen kuuluttaa?
No, oikeastaan kaikkihan me tuohonkin tiedetään vastaus :whistle:

Minun mielestäni oikeastaan ihan hyvä veto sanoa noin. Ei tullut minun korviini leuhkimisena vaan ihan toteamisena, niinhän se on. Heidän tuloillaan ei varmasti tarvitse jokaista pennosta laskea niin kuin monilla kotihoidontuella olevilla tilanne on. Tuohan se oman sävynsä muuten ihan normaaliin vauvaperheen arkeen.

Itseasiassa olisi ollut hassumpaa sanoa että ihan samanlaista minulla on kuin kenellä tahansa Maija Meikäläisellä. Siihenhän olisi tuleet heti kommentit ettei noilla tuloilla olevien ihmeiten arki voi olla ihan samaa kuin meillä muilla... :whistle:

Muuten mikäs siinä jos jollain on kahdeksan kantoliinaa, eivät varmaan ole konkurssia tehneet niiden takia. Onhan meillekin itseasiassa hankittu kolme kantoliinaa ja ergo-reppu sen babybjörnin jälkeen... ;) Liinoja kun on erilaisia; trikoisia, kudottuja, rengasliinoja...

Ehkei noissa jutuissa mitään, mutta naiivia on kailottaa, että ei jaa miestään kenenkään kans - kukapa haluais, mutta lapsellista minusta tuollaista lehteen sanoa, vannomatta paras;).

Alkuperäinen kirjoittaja Mutta kuitenki:
Ehkei noissa jutuissa mitään, mutta naiivia on kailottaa, että ei jaa miestään kenenkään kans - kukapa haluais, mutta lapsellista minusta tuollaista lehteen sanoa, vannomatta paras;).

kenenkä kanssa se pitäisi jakaa? on se hyvä etukäteen sanoa :whistle:

Ihan järkipäältähän tuo vaikutti. Verrattuna esim. Saimi Nousiaiseen tai muutamaan muuhun julkkisäitiin jotka tyyliin suoraan synnäriltä ovat Seiskan bileissä edustamassa tai mainostamassa miten töitä tehdään täysillä ja lastenhoitajat hoitaa parin kuukauden vanhaa vauvaa.
Ja mitä sitten vaikka sillä on 8 kantoliinaa. Jos mun mies ois rikas lätkänpelaaja niin kyllä meilläkin ois vaikka joka viikon päivälle omat rattaat.
Tais ap:llä se kateus hiukka nostaa päätään..?

Mä en löytänyt tuon jutun nettiversiosta mitään muuta negatiivista kuin rintarepun. Luin sen miehelle, eipä sekään mitään keksinyt. Liinailu, perhepeti ja pitkähkö imetys on meilläpäin ihan normaaleja asioita (meidän perheessä itsestäänselvyyksiä ).

Mutta onhan se kauheaa että missi-ihminen ei olekaan tyhjäpää vaan omaa kauniin ulkonäön lisäksi myös aivotoimintaa. Kyllähän sitä nyt sitten haukkua pitää. :xmas:

No, mä luin ton jutun ja ymmärrän mitä jotkut ajaa täällä takaa... kuulostaa kovin täydelliseltä elämä, hyvä jos sitä onkin, mutta vois uuden jutun tehä esim sitten kun on vaavi sairastanut sen sata kertaa ja on vuoden univelat takana yms.
Ei millään pahalla, mutta tuntuu että "julkkisäitien" lapset nukkuu ensipvästä alkaen sen 12h yhteen putkeen, eivät koskaan sairasta, yms. jotenkin tulee vaan niin outo olo :ashamed: :ashamed:

Ei se oo kaikki kultaa mikä kiiltää :)
Ei kaikki vaan kerro jokaista korvatulehdusta, koliikkia jne julkisuudessa. Uskokaa pois, ei se ole aina ruusuilla tanssimista varmasti myöskään tuossa perheessä ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Ei se oo kaikki kultaa mikä kiiltää :)
Ei kaikki vaan kerro jokaista korvatulehdusta, koliikkia jne julkisuudessa. Uskokaa pois, ei se ole aina ruusuilla tanssimista varmasti myöskään tuossa perheessä ;)

ja mitä se on meiltä muilta pois vaikka oliski? :saint:

Yhteistyössä