Valistaisiko joku mua, kun mulla meni ohi tuo holmoys tuossa jutussa. Ihan kivan kuuloista juttua tuo ainakin oli mun mielestani. 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä haluaisin kantoliinan mutta en oo raaskinut ostaa. Ne on ilmeisesti aika kalliita?
Varmaankin 20-90 euroa. Eli edullisiakin on.
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:mä olen lapseton joten mistäs mä mitään tiiän mutta en kyllä ymmärrä että mitä hölmöä tossa nyt sitten oli*piilo blondi* :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Knicke Knackerton:Vai sekö on ongelma, että niitä oli kahdeksan. Eikö hän maininnut, että ei heillä ole dollareista pulaa.
Alkuperäinen kirjoittaja äippä:Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:mä olen lapseton joten mistäs mä mitään tiiän mutta en kyllä ymmärrä että mitä hölmöä tossa nyt sitten oli*piilo blondi* :saint:
MIKS LAPSETON KÄY KAKSPLUSSAN SIVUILLA?
Alkuperäinen kirjoittaja äippä:Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:mä olen lapseton joten mistäs mä mitään tiiän mutta en kyllä ymmärrä että mitä hölmöä tossa nyt sitten oli*piilo blondi* :saint:
MIKS LAPSETON KÄY KAKSPLUSSAN SIVUILLA?
Alkuperäinen kirjoittaja SolAngel:Viikonlopun Iltalehdessä rouva taas loistaa älykkyydellään... voi kunpa se(kin) tajuais, miten NOLOA tuollainen itsensä tyrkyttäminen on.
Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:Alkuperäinen kirjoittaja lemontree:No mitä se sitten kommentoi?
Että tykkää imettää, haluaa 3 lasta, nukkuvat perhepedissä, käyttää kantoliinaa ja rintareppua, käy imetystukipalstalla, viettää normaalia jääkiekkoilian rouvan arkea...
Alkuperäinen kirjoittaja no:Alkuperäinen kirjoittaja Knicke Knackerton:Vai sekö on ongelma, että niitä oli kahdeksan. Eikö hän maininnut, että ei heillä ole dollareista pulaa.
Millainen ihminen leuhkii moisella asialla?
Varmasti jokainen tietää, että NHL-tyypit tienaa ihan kivasti, mutta mikä_pakko_sitä_on ääneen kuuluttaa?!
Alkuperäinen kirjoittaja Känkkäränkkä:mikä siinä jutussa niin ap:tä ihmetytti? lapsentahtisuus ja pehmeiden arvojen kannattaminenko?
Alkuperäinen kirjoittaja Knicke Knackerton:Alkuperäinen kirjoittaja no:Alkuperäinen kirjoittaja Knicke Knackerton:Vai sekö on ongelma, että niitä oli kahdeksan. Eikö hän maininnut, että ei heillä ole dollareista pulaa.
Millainen ihminen leuhkii moisella asialla?
Varmasti jokainen tietää, että NHL-tyypit tienaa ihan kivasti, mutta mikä_pakko_sitä_on ääneen kuuluttaa?!
Paremminkin kysymys on siitä, miksi sitä ei saisi ääneen kuuluttaa?
No, oikeastaan kaikkihan me tuohonkin tiedetään vastaus![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:Huvittavaa. Koskahan nuo eroaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Mutta kuitenki:Ehkei noissa jutuissa mitään, mutta naiivia on kailottaa, että ei jaa miestään kenenkään kans - kukapa haluais, mutta lapsellista minusta tuollaista lehteen sanoa, vannomatta paras.
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:Ei se oo kaikki kultaa mikä kiiltää![]()
Ei kaikki vaan kerro jokaista korvatulehdusta, koliikkia jne julkisuudessa. Uskokaa pois, ei se ole aina ruusuilla tanssimista varmasti myöskään tuossa perheessä![]()