Pistänpä mäkin - näistä pojan nimistä kaunien ja rumin?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "eve"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joel, Julius ja Leo kauneimmat minun korvissani, tosin mieluummin Leonard. Kim ja Niko ehdottomasti sellaisia, ettei minun pojalleni (jota ei ole olemassakaan) voisi niitä antaa. Eivät rumia nimiä, mutta eivät minun mieleeni.
 
[QUOTE="eve";22280393]Elias
Gabriel
Jasper
Jesse
Joel
Julius
Justus
Kim
Kristian
Leo
Markus
Niko
Oliver
Samuel

Kertokaa :)[/QUOTE]

Kivoin Elias, rumin Julius. Vilunväreitä aiheuttavat myös Jasper, Jesse, Justus ja Kim, eli en tykkää niistä yhtään. Gabriel on komea nimi, mutta sopii vähän huonosti suomalaispojalle, varsinkaan kutsumanimeksi.
 
Toi Kristian on niiiiiin kasari! Ei sellasta voi antaa suloiselle pikkulapselle. Samoin Markus. Ja Gabriel on muuten vaan ällö mielestäni, varsinkin jos sukunimi on suomalainen. Muuten tykkään Eliaksesta, vaikka sekin on jo aika tusinanimi. En ylipäätään antaisi omalle lapselle liian yleistä nimeä, ei ole kiva kun on samalla luokalla neljä saman nimistä (kokemusta on!!)
 
[QUOTE="Kökkö";22280691]Toi Kristian on niiiiiin kasari! Ei sellasta voi antaa suloiselle pikkulapselle. Samoin Markus. Ja Gabriel on muuten vaan ällö mielestäni, varsinkin jos sukunimi on suomalainen. Muuten tykkään Eliaksesta, vaikka sekin on jo aika tusinanimi. En ylipäätään antaisi omalle lapselle liian yleistä nimeä, ei ole kiva kun on samalla luokalla neljä saman nimistä (kokemusta on!!)[/QUOTE]

Tuo on muuten jännä, että moni ajattelee niitä samannimisiä olevan sitten luokka täynnä :) Mun lapsellani on melko yleinen nimi tyyliä Emilia tai Ella. Eli sieltä suositummasta päästä. Tähän mennessä näissä kahdessa päiväkodissa missä hän on ollut on löytynyt yksi samanniminen ja sekin kaksi vuotta nuorempi ja eri ryhmässä. Ei niitä sitten kuitenkaan välttämättä niin hirveästi samalla alueella asu :)
 
Tuo on muuten jännä, että moni ajattelee niitä samannimisiä olevan sitten luokka täynnä :) Mun lapsellani on melko yleinen nimi tyyliä Emilia tai Ella. Eli sieltä suositummasta päästä. Tähän mennessä näissä kahdessa päiväkodissa missä hän on ollut on löytynyt yksi samanniminen ja sekin kaksi vuotta nuorempi ja eri ryhmässä. Ei niitä sitten kuitenkaan välttämättä niin hirveästi samalla alueella asu :)

Mutta sitä ei voi etukäteen tietää. Nimistö kuitenkin vissiin laajentunut tässä viime aikoina ja toivon hartaasti, ettei kenenkään muun tarvitse kärsiä 7 kaimasta neljänkymmenen lapsen ryhmässä kuten minä aikoinani.
 

Yhteistyössä