pistetäänkö pystyyn "KUKA MUISTAA"-ketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SyysYö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Bubbis purkat.
S_11347_000011.jpg

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
  • Tykkää
Reactions: kauris75
- Frisco-päärynälimu
- se sipsipussi, jossa oli "ranskanperunoita" ja "kanankoipia", muistaako kukaan nimeä?
- Hot Chili Nutsit
- Estrellan Kickersit
- LIDLin Blue Cola

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;25529610:
:D
olisko mitään muistikuvaa määrästä. :O

Sanotaan nyt vaan että paljon :D
Mä olen aika perso karkeille, olen muutaman kerran (ihan aikuisenakin) mm. syönyt niin paljon ufoja tai mansikkaremmejä että kitalaki ja kieli on mennyt rikki :ashamed:
Mutsilla on tukkukortti niin sieltä on kätevä hakea kunnollisen kokoisia laatikoita... :D

Sanotaan nyt vaan että paljon :D
Mä olen aika perso karkeille, olen muutaman kerran (ihan aikuisenakin) mm. syönyt niin paljon ufoja tai mansikkaremmejä että kitalaki ja kieli on mennyt rikki :ashamed:
Mutsilla on tukkukortti niin sieltä on kätevä hakea kunnollisen kokoisia laatikoita... :D

tuon perusteella epäilen että paljoin on niin monta ettet kehtaa tunnustaa. :xmas:

• Tykkää
Reactions: as if
Mitä olivat ne suklaavohvelipatukat, mistä tuli kylkiäisenä niitä lätkäpelaajien keräilykortteja?

Muistan melkein kaikki täällä mainitut. Sen verran olen aina ollut perso makealle :D.

Entäs purkkajäätelöt, ja "kirppukarkit" joissa oli päällä H, niitä oli salmiakkisia ja hedelmäisiä, ja maksoivat 5 penniä/kpl. Kääre oli läpinäkyvä jossa oli pilkkuja, ja päät oli keltaiset.

Rymd-mehupulveri, jota syötiin sellaisenaan.

Mä muistan Rymdin, oli kaksi pussia jauhetta samassa "paketissa". Ja toki monta muutakin näsitä. Mä oon muistellut, miten joskus sai pienen karkkipussin ( oikeesti varmaan 60g) lauantaina ja otettiin veljen kanssa ne niin, että toinen otti salmiakki aakkosia ja toinen Roope Ankan kolikoita ja sitten ajettiin ne puoliksi, jotta saatii sekotusta. Oli herkkua.
Hih, Lidel on tullutkin vasta kun mulla on jo ollut lapsia, joten tuntuu hauskasta että joku muistelee jotain Lidl-limua. Mutta niin maailma muuttuu..

Muistaako kukaan muu jäätelöä, joka oli pakattu punaiseen, röpelöiseen puolipalloon, kantena oli keltainen/oranssi peikon naama hiuksineen? Ja kaikki tämä kunnon muovia, pakkaus kesti hiekkaleikeissä pitkään.

Mie muistan semmosen Olympia-tyyppisen jäätelötuutin, muistaakseni jotain kinuskia ja vaniljaa. Ja Super-jäätelöt, varsinkin ne legendaariset mainokset :D Ja sitten joku banaanin muotoinen jäätelö, mikä olin ihan tosi hyvää mutta en kuollaksenikaan muista nimeä :/

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;25529555:
sellaiset kartionmalliset, läpikuultavat tikkarit (eri makuja) joissa oli muovitikku ja tikun päässä liikennemerkki.
syötävä osa oli pakattu läpinäkyvään muoviin.

?

Muistan. En olisi muuten muistanutkaan ellet olisi maininnut. Ajatella miten paljon asioita sitä onkaan unohtanut.

Yhteistyössä