pistetäänkö pystyyn "KUKA MUISTAA"-ketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SyysYö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
muistatteko vielä sen kun ei ollut vielä muovisuksia vaan painettiin menemään hyvin tervatuilla sälesuksilla, siteinä snapperin rotanloukut, jalassa nahkapohjamonot ja käessä rottinkiporkat

mä muistan sen kun maito oli pusseissa ja elävästi sen kun kannoin muovikassia jossa oli 2 noin pakattua maitoa.
kaupasta kotiin asti oli ohut maitovana pienen maitovuodon takia. :D

muistatteko vielä sen kun ei ollut vielä muovisuksia vaan painettiin menemään hyvin tervatuilla sälesuksilla, siteinä snapperin rotanloukut, jalassa nahkapohjamonot ja käessä rottinkiporkat

No muistan! Muistan senkin että kerran ekalla luokalla ollessani hiihdin yhden luokkakaverini luo leikkimään, ja tämä (poika) sitten tervasi sukseni niin että sain kävellä kotiin niillä, n. 10 cm paksut lumikerrokset poijissa :D.

Mulla on hatara muistikuva banaaninmallisesta jädestä. Sit oli sellainen superhiiri(?) jäätelö.

Muistaako kukaan silkkitiejogurttia. Vielä parempaa kuin metsätähti. Muistan kun arlan ekat jogurttituotteet tuli Suomeen kauppoihin - sitruunakermajogurtti oli aivan sairrraan hyvää! :P

Stratos -suklaa. Joku kyllä täällä joskus informoi että sitä löytyis vieläkin.

Mulla on hatara muistikuva banaaninmallisesta jädestä. Sit oli sellainen superhiiri(?) jäätelö.

Muistaako kukaan silkkitiejogurttia. Vielä parempaa kuin metsätähti. Muistan kun arlan ekat jogurttituotteet tuli Suomeen kauppoihin - sitruunakermajogurtti oli aivan sairrraan hyvää! :P

Stratos -suklaa. Joku kyllä täällä joskus informoi että sitä löytyis vieläkin.

Oijoijoijoi se sitruunakermajugurtti! Nam.

Pennin irtokarkit

Pikku Kakkosen tunnusmusiikki soi vieläkin päässä ja nyy oman lapsen kanssa sitä katsotaan :)

Kasmasiini-ohjelma

Napakymppi :D

Bill Cosby Show

Lucky Luke - sarjakuvakirjat

Bad ja Ryyd - Ehtaa tavaraa

Radiosta piti nauhottaa C-kasetille kaikkia hyviä biisejä ja vähänkö ärsytti kun juontaja aina höpötti päälle ja sitten laulun loppuun tuli jotain älämölöä :)

Suurin osa luetelluista on mulle ihan vieraita.. Mä olen sitä sukupolvea,
jotka sai ala-asteella kännykän. En paljon edes muista kännykättömästä
ajasta mitään.
Mulla tuo muistoja spice girls, lacosten tennarit ja Titanic elokuva. Näiden muistan
olleen ainoita kunnon villityksiä.
Niitä sellaisia naulan näköisiä salmiakkikarkkeja kaipaan..

Muistan. En olisi muuten muistanutkaan ellet olisi maininnut. Ajatella miten paljon asioita sitä onkaan unohtanut.
Kääre oli itseasiassa eräänlaista voipaperia ;-) Mun ope kielsi niiden syömisen kun olin muka niin vilkas (ts. sokerihumalassa) :-D
Ja oliko se Sora-nimistä lakunmakuista purukumimurua pienessä karkkiaskissa?
Kanelijenkistä löytäisköhän joku kuvaa jengille malliksi? Se kuului suosikkeihini! :-)

Yhteistyössä