pistetäänkö taas KAMALIA KAMPAAMOKOKEMUKSIA

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja piitu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kamalia kokemuksia on useita, onneks nykyään on löytynyt kampaamo jossa mun hiukset laitetaan niin että sopivat mun päähän ja kuunnellaan mitä puhun.
Ehdottomasti hirvein oli kun permisvillitysaikaan halusin kiharat, ihan kevyesti aaltoilevat, ei mitään säkkärää...minkä mielestäni hyvinkin selitin...mutta mulle tuli sitten sellaista minisäkkärää...siis aivan hirveet hysteeriset minikiharat, ja toiselle puolelle ei ottanut aineet toimiakseen, niin jäi sit suoraks :(
Koko komeuden kruunas se kun ekaa kertaa elämässäni halusin kampaajalla väriä hiuksiin...sellasta aavistuksen kullanhohtoa....no porkkananpunaisethan niistä sitten tuli...eikä haalistunut vaikka kuinka pesin :X
Niin järkyttynyt olin etten sanaa suustani saanut vaik varmaan olis pitäny, ja koitin luikkia äkkiä kotiin et ei kukaan näkis..

Menin joskus ottamaan permiksen, tästä on kyllä aikaa tosi paljon. Sanoin että latvoista voi leikata ihan vähän, mutta muuten laittaa vaan sen permiksen. Niin tää kampaaja leikkasikin ihan tajuttoman paljon tukkaa pois. Sit kun "permanentti" oli laitettu, mun pää näytti ihan lollipop-tikkarilta johon on liimattu sängynalusvillakoiria. Kun valitin, niin kampaaja väitti että ei ollut muka leikannut paljoa pois. No ei tosiaan, kun tukka ulottui ennen hartioille, ton jälkeen ei edes niskaan asti vaan oli lyhyt ja ihan huopaantunut kasa!
Suostuihan se lopulta myöntämään, että permisaineet oli ehkä liian vahvoja mun tukalle, eikä tarvinnut sit maksaa, kun nostin metelin. Vaan laiha lohtu, koska lähes kaikki loppukin tukka katkeili ja lähes lähti muutama viikko ton jälkeen.

Voih, niitä kauhukokemuksia on niin paljon.. Enää käyn vain luotettavassa laatukampaamossa, johon vaaditaan kampaajan koulutuksen lisäksi (ei siis harkkareita myöskään ollenkaan)vielä vuoden ylimääräinen koulutus, jonka kampaamo järjestää ja joka liikkeeseen töihin hakevien työntekijöiden on kaikkien käytävä. Tiukat valintakriteerit siis ja ovatkin kyllä sitten ammattitaitoisia. Ei ole tarvinnut lähteä kyseisestä paikasta lähteä pettyneenä tai rumalla päällä. Kallista on, mutta maksan ilolla joka pennin:)

Eniten mua sylettää kaupunkimme muut kampaamot, joissa notkuu juuri valmistuneita, ylimielisiä pikkupissiksiä, joilla ei ole mitään käsitystä laadukkaasta työstä tai asiakaspalvelusta..Ei ihmekään, että näissä paikoissa ei juuri asiakkaita näy ja aina saa aikoja tunnin varoitusajalla.

Yhteistyössä