pistetäänpä MIELIKUVA-PINO :D eli, mielikuvia joita teille tulee eri nikeistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SyysYö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä olen ihan "diudiu". Tuntuu, että läheisten poismenon myötä minusta katoaa aina joku palanen. Kun kaikki osaset ovat häipyneet taivaanrantaan, häviän minäkin ilmaan.

Nytkin kuuntelen Juha Tapiota; olen lähes kypsä laitokseen. : /

Voi, toivottavasti en pahoittanut mieltäsi :/ Olen saanut sinusta oikein järkevän ja fiksun kuvan lukemieni keskustelujen osalta, ei missään nimessä mitään negatiivista. Mutta pahoittelen, jos tuo aiempi kommenttini oli jollain tapaa ikävä.

tuossa on mimoosa..

geisha.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;21931740:
tuossa on mimoosa..

geisha.jpg

Aika hauska sinänsä :D Nenä on sievempi kuni meitsillä :----D

Olen muuten ihmeellisellä tavalla hauskuuttunut siitä, että Bad Virginistä tuli kuin tulikin Extra Virgin :D Ihan loisto :D

Jesus Christ Superstar: Joku Las vegas hihhuli Elvis vaatteineen ja pokineen, yrittää kuitenkin olla uskis

Herra Majuri: Sienimetsän vanhin kääpä

Rokkaaja kyborgikarpalo: Hyvin epätoivoinen ihminen, ei ehkä ihan terve tapaus, vetää hulluna sitä karpalo-kinuski jäätelöä foliot päässä.

Wc-ankka: Kyttää prisman pesuaine osastolla eri hajuisia raikastimia joita laittaa kaikille sukulaisille joululahja paketteihin. Kärsii suolistosairaudesta.

Ummelwalad: Ummetuksesta kärsivä saksalainen pähkinätehtailija.. Wunderbaumin keksijä.

PinkLily: Neitsyt, tai ainkin haluaisi olla. Käyttää verkkosukkia, pinkkejä tottakai ja omistaa huoneellisen vanhoja posliininukkeja. On muutenkin perso kaikelle posliinille...

Saicho Bob: Käyttää fliitsipaitaa ja gollegehousuja, käy junpassa ja keskustelee adobtioista ja aporteista vavvapalstalla. Saicho Bob pitää erilaisista brobleemoista ja diaknosoi mielellään kanssapalstailijoita. Saicho Bobin lenpiohjelma telvisiossa on Mentalisti ja Fransier, ja omasta mielestään Saicho Bob onkin älykkäänpi kuin kukaan muu palstalla.

Sori, tulee aina tosta kirjoitusvirheestä mieleen, vaikka se ehkä onkin sinulla tarkoituksellista ironiaa.

marco: Peräkammarin poikamies, nuhanenä ja ärrävika. Kaipaa vanhoja hyviä sarjoja kuten Dallas. Lukee ääneen kauniit ja rohkeat vanhalle äiti paralleen. Kun ilta tulee, Marco aukaisee tietkoneensa, juuri niin, commodore 64:n ja Great Giana sister lähtee käyntiin kolmannen syntax errorin jälkeen. Taatelikulhon tyhjetessä ja aamun veljetessa Marco nukahtaa iloinen virne naamallaan samaan sänkyyn ja samaan huoneeseen missä on tähänkin asti nukkunut.

Islannin poni jota toiset ponit syrjii. Koko ikänsä tämä poni halusi olla uljas hevonen ja ratsastaa kilpailuista toiseen ja nauttien menestyksen hedelmistä. Mutta ei, minkäs teet kun on poniksi syntynyt niin on... Eihän sille mahda mitään ,vai mahtaisiko sittenkin??

Musta ei pitäis tulla muuta mieleen kuin kynsilakka :D
Sä oletkin kynsilakkafriikki :D
Kyntesi on aina erikoisesti lakatut, muutenkin meikkailet mielelläsi ja pukeudut räväkästi.
Essie tulee taatusti sanaleikistä: Essi-ee-epatan-epalisko-ellisko-essissii.
Koska pidät sanaleikeistä, pidät myös loruista ja saduista ja olet siis lapsirakas :)

Alkuperäinen kirjoittaja MINÄMÖRKÖ;21932866:
MYKKÄ KISSA ON MAUTON: tulee mieleen asiantunteva kissansyöjä,mykät on mauttomia,kuurot suolasia,kenties sokeat liian sitkeitä??? tiedät kaiken kissoista ja mille miikäkin rotu ja sairaus maistuu..

Eiks ne Kiinalaiset pidä kissaa herkkuruokanaan?