pistetäänpä MIELIKUVA-PINO :D eli, mielikuvia joita teille tulee eri nikeistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SyysYö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
juuri tuon takia olen aika varovainen kirjoittelemaan mielikuvia mitä saan nimimerkeistä...mutta uskaltaudutaan nyt tämän verran: Mä luin pitkään Lilii Lisänimettömän nikin Lilli Lisänimetön, ja tuosta Lilli Lisänimettömästä tuli mieleen 1800-luvulla kylällä kuljeskeleva kiertolaistyttö, joka ottaa henkensä pitimiksi pikkupiian pestin talosta kuin talosta ruokapalkkaa vastaan, kuin jostain Kaari Utrion romaanista

:D Heeh, ne Utrion kiertolaistytöt taisi tehdä yhtä jos toista palkkansa eteen. :whistle: :saint:

Jonse:

ray_ottoBB.jpg

Tosin pitäs istua karhun päällä paukuttaen moottorisahalla rumpua.

:laugh:
Ai kauhja!

Lunatic Pikku Myyn ja Haisulin keski-ikäinen risteytys.

Lilii lisänimetön Kultaiset kutrit laskeutuvat olkapäille Las Vegasin korttipöydässä, jossa 6 sormisesta korttihuijarista on nousemassa tähti paikallisten besserwisserien hienoisella avustuksella.

IhanaValo on kaunis, lämmin, kirkas valkoinen valo joka paistaa harvan koivumetsän keskelle kuumana kesäpäivänä ja saa kaiken näyttämään tuorean vihreältä ja sammaleenkin tuoksumaan raikkaan kostealta.

Klonkku on 60-vuotias äijä jonka näyttää vähintään tuplasti ikäiseltään, kulkee resuisissa vaatteissa jalkarätit puoliksi perässä laahaten, ryhmysauvaansa nojaten ja hampaaton suu jatkuvasti jotain muristen.

Huldasharks on korttihai nimeltä Hulda, kaunis viettelijätär joka voittaa pelin kuin pelin, sillä miehet lähestulkoon lahjoittavat rahansa tälle vain muutamalla merkityksellisellä ripsien räpsäyksellä.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;21943269:
Ei ole tarkoituksella yhtymäkohtaa Lilithiin, jos minun nikkiini viittaat - sen sijaan palstallahan kirjoittelee myös Lilith le Mort. :xmas:
Ok - vähän tosiaan viittasin siihenkin. Ja kiitos tiedosta: Täytyypä pitää silmällä mikä on Lilithejään tuo mainitsemasi ;)

(Nyt vasta huomasin ja ihmettelin myös, että joku looginen kommähdys tullut jostain syystä. Olin asettanut janan Mary - Lilith. Tuollainen akselihan pitäisi oll Eva - Lilith. )

No ei ole totta. Leukistinen tarkoittaa sellaista, jolta puuttuu pigmenttiä. Muuten olen aika sellainen, kuin kuvailit.

Leukistinen aksolotli on keksinyt nikkinsä Sivistyssanakirjasta silmät kiinni arpomalla. Hänen mielestään se antaa hienon kuvan ihmisestä, että on saanut kaksi vaikeaa sanaa samaan nikkiin.

Oikeasti hän on se mukava Siwan kassa, joka aina jaksaa hymyillä hieman pöllähtäneen oloisena... Liekö siitä johtuvaa, että hän on selannut ko. opuksen jo G-kirjaimeen saakka ja miettii, kuinka kaikkia hienoja sanoja voisi elävässä elämässä käyttää.