Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:Siis nää "ongelmat" ei ressaa mua muualla kuin kotona. Täällä mä olen vastuussa siitä mitä tapahtuu/ei tapahdu.
Eihän tuo oo yhtään loogista
Paitsi eiväthän fobiat koskaan ole loogisia.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:Siis nää "ongelmat" ei ressaa mua muualla kuin kotona. Täällä mä olen vastuussa siitä mitä tapahtuu/ei tapahdu.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:Siis nää "ongelmat" ei ressaa mua muualla kuin kotona. Täällä mä olen vastuussa siitä mitä tapahtuu/ei tapahdu.
Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:Siis nää "ongelmat" ei ressaa mua muualla kuin kotona. Täällä mä olen vastuussa siitä mitä tapahtuu/ei tapahdu.
Onhan siinä logiikkaaJos anopilla syttyy tulipalo, se on anopin vika. Jos meillä palaa, se on mun vika
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Meillä on ollut useammanlaisia yövaloja. Yksikään ei ole syttynyt tuleen tai sytyttänyt tulipaloa.
Mutta kerran yksi pamahti rikki ts. se lamppu sieltä paloi sisältä ja todella pamahti rikki ja sen yölampun kupu mustui. Toisen samantyyppisen yövalon kupu suli hiukan.
Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Meillä on ollut useammanlaisia yövaloja. Yksikään ei ole syttynyt tuleen tai sytyttänyt tulipaloa.
Mutta kerran yksi pamahti rikki ts. se lamppu sieltä paloi sisältä ja todella pamahti rikki ja sen yölampun kupu mustui. Toisen samantyyppisen yövalon kupu suli hiukan.
![]()
Joo, en näköjään turhaan pelkää noita valoja.
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:On meillä kyllä ihan normaali hehkulamppukin pamahtamalla pamahtanut rikki.
Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:On meillä kyllä ihan normaali hehkulamppukin pamahtamalla pamahtanut rikki.
Ja mulla töissä lämpölamppu silmille :/