Pistorasiaan laitettavat yövalot

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kutistunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:
Siis nää "ongelmat" ei ressaa mua muualla kuin kotona. Täällä mä olen vastuussa siitä mitä tapahtuu/ei tapahdu.

Eihän tuo oo yhtään loogista :D
Paitsi eiväthän fobiat koskaan ole loogisia.

Onhan siinä logiikkaa :D Jos anopilla syttyy tulipalo, se on anopin vika. Jos meillä palaa, se on mun vika :laugh:

Mä koitan (ehkä liikaakin) tehdä tästä kodista turvallisen paikan olla ja elää. En mä tämmönen ollut ennen lasta.
Kai se jotenkin vaikuttaa, että ei ole enää vastuussa pelkästään itsestään.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Siis nää "ongelmat" ei ressaa mua muualla kuin kotona. Täällä mä olen vastuussa siitä mitä tapahtuu/ei tapahdu.

Eihän tuo oo yhtään loogista :D
Paitsi eiväthän fobiat koskaan ole loogisia.

Onhan siinä logiikkaa :D Jos anopilla syttyy tulipalo, se on anopin vika. Jos meillä palaa, se on mun vika :laugh:

No joo, tuossa mielessä kyllä :D
Mä ajattelin lähinnä siltä kantilta, että jos perheeni vahingoittuisi tulipalossa, niin sillä missä paloi ei olisi mitään merkitystä.

Meillä on ollut useammanlaisia yövaloja. Yksikään ei ole syttynyt tuleen tai sytyttänyt tulipaloa.
Mutta kerran yksi pamahti rikki ts. se lamppu sieltä paloi sisältä ja todella pamahti rikki ja sen yölampun kupu mustui. Toisen samantyyppisen yövalon kupu suli hiukan.

Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Meillä on ollut useammanlaisia yövaloja. Yksikään ei ole syttynyt tuleen tai sytyttänyt tulipaloa.
Mutta kerran yksi pamahti rikki ts. se lamppu sieltä paloi sisältä ja todella pamahti rikki ja sen yölampun kupu mustui. Toisen samantyyppisen yövalon kupu suli hiukan.

:(

Joo, en näköjään turhaan pelkää noita valoja.

Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:

:(

Joo, en näköjään turhaan pelkää noita valoja.

On meillä kyllä ihan normaali hehkulamppukin pamahtamalla pamahtanut rikki.

Yhteistyössä