V
vieras
Vieras
Lapsi on eron jälkeen (10kk sitten ero ) tavannut isänsä kaksi kertaa. toinen kerta oli ihan alussa kun isä oli asunnoton ja "asui" meillä viikon. Ja toinen oli huhtikuussa kun isä poikkesi kahville. Isä on aina ollut vähän ulkopuolinen omasta tahdostaan. Nyt isällä uusi tyttöystävä ja haluaisi lapsen heillä käymään heinäkuussa, koska silloin on heillä joku perhejuttu. Lapsi ilmoittaa ettei halua nähdä isänsä tyttöystävää, isänsä suostuisi näkemään. Mitä siis teen, isä ei halua tavata muuten kuin tyttöystävän kanssa ja juuri tuossa perhetilanteessa. ( tyttöystävällä kaksi omaa lasta )
Minä en ole tyttöystävästä sanonut lapsille mitään, eikä hän minua kiinnosta, joten ei lapsen kielteinen asenne johdu minusta.
Nyt en tiedä pitääkö lapsi pakottaa/lahjoa/suostutella paikalle vai ei. Mielelläni en pakota, koska isä ei "pakota" itseään lasta muulloin tapaamaan.
Onko kellään kokemusta vastaavasta ja miten olette toimineet.
Minä en ole tyttöystävästä sanonut lapsille mitään, eikä hän minua kiinnosta, joten ei lapsen kielteinen asenne johdu minusta.
Nyt en tiedä pitääkö lapsi pakottaa/lahjoa/suostutella paikalle vai ei. Mielelläni en pakota, koska isä ei "pakota" itseään lasta muulloin tapaamaan.
Onko kellään kokemusta vastaavasta ja miten olette toimineet.